Tipi normalin üstünde olan çok sevip değer veren sadık bir erkeğe şans verirmiydiniz tek kusuru utangaç çekingen olması özgüveninde problem olması yani
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Çok Süper Cevap
+1 yılNeden vermesinler utangaç çekingenlik ten öte iki tarafın birbirini sevmesi ve iyi anlaşması yeterli sen de kendindekini kusur olarak görme güzel özellikler
07 Yorumla
Soran+1 yılNeyi güzel mesela ben pek göremedim bı güzelliğini bana hep engel oluyor
- +1 yıl
Kusura bakma geç gördüm utangaç olduğun için belki de hiç birlikteliğin olmadı bu güzel hem dinen hem de bir kız için güzel herkes tecrübeli istemiyor
Soran+1 yılEstağfurullah bilmiyorum ya ben öyle geçici boş ilişkiler arayan biri değilim zaten bı kişi istiyorum onlada uzun süreli hatta nasip olursa evliliğe kadar gitsin yani ama bu şekil de olursan çok zor daha geçen bı kız bana utangaç olursan çok ezik görünürsun kızların gözünde dedi çünkü özgüveni olmayan bir erkeği hiç bir kız beğenmez dedi şükür rabbim güzel bı tıp vermiş ondan yana sorunum yok tek sıkıntım özgüven eğer oda olaydi çok güzel olurdu
- +1 yıl
Hayır herkes farklı düşünür o öyle düşündü diye söylediği doğru olmuyor kardeşim sen doğru bildiğini yapmaya devam et kimseyi takmadan elalem değil elli âlem de konuşsa, sen kendinden eminsen, el alkışlar, âlem izler.
Soran+1 yılKültürlu insanın nasihatide başka oluyor belli güzel bı insansın tavsiyelerin için teşekkürler dediklerini uygulamaya çalışacam
- +1 yıl
Teşekkür ederim dostum Allah'a emanet ol
Soran+1 yılSende Allah'a emanet ol her şey gönlünce olsun:)
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar Ne Diyor
4
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim sevgilim öyleydi. Zamanla açıldı hala birlikteyiz
011 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel bankada nasip olursa bu halimle beni kabul eden biri bende aşarımda yok işte bulamıyorum
Cevap sahibi+1 yılİlla bulursun kendine göre birini. Çok özgüvenli kız arama ama. Mesela ben de duygusal biriyim o yüzden birbirimizi anlamamız kolay oluyor
Soran+1 yılHmm balıksın anlaşılan ya da ikizler ama herneyse dediğin gibi birini bulmuştum aslında hem çok özgüvenli hemde duygusal peşinden de 2 sene çabaladım ama kabul etmedi bir daha ne zaman birini severim bilemem
Cevap sahibi+1 yılAslan burcuyum
Soran+1 yılPeki sevgilin?
Soran+1 yılKaç senedir berabersiniz sen onun bu huyunu yendin dimi
Cevap sahibi+1 yıl2 yıldır birlikteyiz. Daha açıldı yani birbirimize alışınca ister istemez açılıyor insan
Soran+1 yılHe sana karşı açıldı peki diğer insanlara onlara karşı utangaçmi hala yoksa onlara karşıdamı yendi bu huyunu
Cevap sahibi+1 yılBenim sevgilim konuşkan biriydi zaten efendi usluydu çekingenligi vardı biraz ama bunu sessizlik olarak algılamak doğru olmaz. Konuşkan arkadaş canlısı birisiydi şu an yine iyi kalpli efendi ve evet herkese karşı cekingenligini biraz daha aşmış durumda
Soran+1 yılAnladım güzelmiş mutluluklar dilerim ikinize de
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler
+1 yılÇekingenlik konusunu aşmak istiyorsa neden olmasın çünkü sürekli çekingen olması çekilmez erkeğin
08 Yorumla
Soran+1 yılEvet istiyorumda sevdiğim kız bana şans vermedi ona olan sevgime inandı fakat şans vermedi utangaç değilde rahat bı insan olsaydım şans verirdi. Zaten şans verseydi onla takıldıkça bende bu huyumu duzeltirdim bana yardım edebilirdi
- +1 yıl
boş ver o zaman başka birini severisn o şans verir
Soran+1 yılSorun şu ki tipim var Allah var övüyorlar beni yalnız bana o gözle bakmıyorlar hiç utangaç olduğum için kızların gözünde bı nevi küçük görünüyorum
- +1 yıl
Biraz açman lazım demek ki kendini Arkadaşlarından falan yardım iste ortamlara gir
Soran+1 yılGüzel diyosun erkeklerle ortamlara giriyorum ztn ama bı kız ölçümü ortamda rahat olamıyorum kendim olamıyorum utangaç olduğumu direkt anlıyor kız genelde seviyorlar değer veriyorlar bana samimi arkadaş olup sırlar anlatıyolar ama o kadar ilerisi olmuyor bazen diyorum kampüste git rastgele kızların yanına oturup sohbet et ama öyle yanlış anlaşılır mıyım bilmiyorum
- +1 yıl
Öyle şeyler yapma sakın fkdkddmxldmd ortama kız geldiği zaman konuşmaya çalış rahatlat kendini
Soran+1 yılHfjfjf sapık damgası yerim haklısın
- +1 yıl
Aynen öyle çok yanlış anlaşılırsın dkdndldmd
Gizli Üye(18-24)+1 yılŞans verirdim özgüven konusunu beraber asardik
0106 Yorumla
Soran+1 yılKeşke benim kızda senin gibi düşünüp şans verseydi ama işte rahat bı insan olmadığım için kendisini ne kadar sevdiğimi bilsede red etti beni sende güzel diyorsunda çekingen bir erkek seni ne kadar sevsede senin ilgini çekmez küçük görürsün bı nevi
Cevap sahibi+1 yılYoo zamanında erkek arkadaşım oldu o da cekingendi hiçbir zaman aramızda bu konu ile ilgili bir sıkıntı olmamıştı. Bir zamanlar bende cekingendim ama kendim cabalayarak aştım o yüzden normal bir şey asagilanacak küçük görecek bir durum yok ki
Soran+1 yılŞöyle bişey var ben çekingenim utangacim diyorumda yıllardır öyle biliyodum psikiyatriye gittin bana sende sosyal anksiyete var dedi o yüzden özgüvenin düşük toplumda rahat değilsin dedi. İnsanların yanındayken herkesin gözü benim üzerimdeymis gibi hissediyorum o yüzden elim ayağım dilim hepsi birbirine dolanıyor dolayısıyla göze çarpmamak için dalga geçmesinler diye konuşmuyorum bı aktivite olduğunda girmiyorum
Cevap sahibi+1 yılAma bu durum geçebilir bunu da biliyorsun. Sadece birinin seni arkandan itmesi gerekiyor yani güç vermesi gerekiyor ve de senin inanman gerekiyor
Soran+1 yılEvet doğru ama o arkamdan itecek kişinin bı kız olması lazım arkadaş olarak değil sevgili olarak beni her halimle kabul edebilecek birini bulsam çok iyi olurdu valla o zmn duzeltirdim büyük ihtimal o biride benim hayatımdaki en değerli varlığım olurdu o bırakmadığı sürece bırakmazdim hiç hayatıma manita almışlığım yok ben uzun süreli ilişki istediğim için güven arıyorum önce onunda iki kişiden aldım birini platonik aşktan kaybettim diğeride beni istemedi zaten
Cevap sahibi+1 yılNeden o kişi sevgili olmalı ki mesela terapi alıpta düzeltebilirsin bunu
Soran+1 yılTamamda düşünsene seni hiç bir erkek beğenmiyor hayatında hiç erkek arkadaşın olmadı erkeklerden ilgi görmedin 20 yaşına kadar kendini kötü hissetmez misin acaba bende bı sıkıntımı var diye düşünmezmisin
Cevap sahibi+1 yılDüşünürdum ama bende bir sıkıntı var diyerek hayatıma devam etmez oturur neyin ne olduğunu bulmaya çalışırdim. Her zaman hatalı olan kişi biz degilizdir ayrıca hiçbir erkek beğenmiyor diye de düşünmezdim hayatımda kaç erkek tanıdım da bu kadar büyük genelleme yapabileyim değil mi?
Soran+1 yılHaklısın tavsiyelerin için teşekkürler terapi yardımıyla bakalım ne olcak deniyecem ama bişey merak ettim bu senin eski erkek arkadaşın utangaçtı demiştin o zmn sana nasıl açıldı bide utangaç biri senin ilgini nasıl çekmeyi başardı normalde öyle olmuyorda ondan sordum
Cevap sahibi+1 yılBen ilgisini anladım ben söylemiştim sen benden hoşlanıyor musun diye açılmak zorunda kaldı köşeye sıkışinca. Biz üniversitede aynı sınıftaydık o baya geç başlamıştı okula o yüzden birçok derslerden kalmıştı bende yardımcı olmak istemiştim öyle tanışmistik
Soran+1 yılHmm yardımcı olmuşsun çocuğa peki kekeliyormuydu senle konusunca
Soran+1 yılSana açıldığı zaman kekeliyormuydu onu demek istedim ve gözleri falan doluyormuydu
Cevap sahibi+1 yılGözlerimin içine bakamazdi yanimda bile zor dururdu utanirdi ama onu anlardım. Kekeleme olmuyordu
Soran+1 yılBenim gibiymiş la aynısı
Cevap sahibi+1 yılYoksa o sen misin derdim ama değilsindir dhdj
Soran+1 yılBelkide olmaz ikimizde gizli kullanıcıyız djdj
Soran+1 yılBellide olmaz
Soran+1 yılPeki ne kadar süre beraber kaldınız o süre içerisinde duzeldimi açıldımı çocuk
Cevap sahibi+1 yılYok benim okul biteli 1 yıl oldu zaten değilsindir ehdj
Soran+1 yılAnladığım kadarıyla ayrılmışsınız
Cevap sahibi+1 yılÖyle gerekti
Cevap sahibi+1 yılBiz 2 hafta sevgili kalmıştık sonra ayrıldık 8-9 ay arkadaş olarak devam ettik sonra sevgili olduk ama yine yürümedi😄
Soran+1 yılO nası bişey la çok ilginç bı ilişkiymiş ama yürümemesinin sebebini söyleyebilirmisin sence niye yürümedi
Soran+1 yılAz önce sevdiğim bı erkekle fotoğrafını gördüm gizli hesaptan baktım varya tam soğudum kızdan bence sevgilisiydi
Cevap sahibi+1 yılİnsan sevince gerçekleri gormezmis seninki de o hesap o yüzden şu an daha fazla sogudun çünkü gerçekleri görüyorsun 😄
Cevap sahibi+1 yılBeni dinlemedi yani istemediğim şeye devam etti ondan ayrıldım
Soran+1 yılDoğrudur insan kör oluyor sevince şu an hem bı acı var hemde soğuma
Soran+1 yılAma şöyle bişey var istemediğim şey diyosun mesela örnek veriyorum sen açık giyinirsin kıskanır ve sana böyle giyinme der haklıdır vb. Şeyler
Cevap sahibi+1 yılSosyal medyada açık saçık kişileri takip ederdi benim de buna tahammülüm yoktu 3 kere uyardım dinlemedi daha da yapabileceğim bir şey yoktu 😄
Soran+1 yılSjdhfjjdj la tam tersiymis olay
Soran+1 yılO zmn sonuna kadar haklısın yazık ona basit biseyde istemişsin
Soran+1 yılPeki sadede gelecek olursak onun utangaçlığını yendinizmi baya yardım etmişsin anlaşılan
Cevap sahibi+1 yılÖyle zaten erkekler böyledir bir kızda güçlenir sonra hayatının aşklarını bulmaya başlarlar olan da bize olur dhsjsj
Soran+1 yılAcı bı durum ama yalan yok öyle yapan çok ama kızlarda bı erkek peşinden koştumu çok değer verdimi yardıma ihtiyac olduğunda hemen yardıma koştumu o erkekte kızın gözünde değersizleşiyor
Cevap sahibi+1 yılBen öyle biri değildim gerektiğinde yardım ettim gerektiğinde de bıraktım ama bazen olmayınca olmuyor nasip işte ve olmadığı için hiçte pişman değilim
Soran+1 yılOnun için denge diyorlar yani abartmadan sevgini göstermen lazım hiç tartışmadanda ilişki yürümezmiş sesiz huzurlu bir ilişkide her türlü biter
Soran+1 yılPeki o pismanmı sana hiç yazdımı tekrar deneyelim
Cevap sahibi+1 yılO pişman😄 biraz yüz versem tekrar olalım da der ama ben istemiyorum
Soran+1 yılHiç şaşmaz zaten
Soran+1 yılLa en sevdiğim insan türü meşgul değilse hemen cevap veren insan la wp ya da Instagramda mesajlaşmiyoz ona rağmen hızlı cevap veriyosun
Cevap sahibi+1 yılBen geç cevap vermeyi sevmem verilmesini de sevmiyorum ondan hsjs
Soran+1 yılAynen bende erken cevap veririm normalde işim yoksa tabi bilerek geç cevap verenlere hariç onlara inat 1 gün sonra cevap veriyom
Soran+1 yılKonuşmayi mesajlaşmayi seven birimisin
Soran+1 yılÇok soru sordum ondan diyom kafanın etini yedim resmen
Cevap sahibi+1 yılTabikide severim ikizler burcuyum zaten nsjsjsjsn
Cevap sahibi+1 yılYok yok sorun değil
Soran+1 yılBunu heryerde söyleme kaçarlar senden la çok yaramazlar yerinde durmayan bı burç
Cevap sahibi+1 yılNe kötülüğümuzu görmüşler ya herkes ikizleri yanlış bilip anlatıp duruyor zaten hsjs
Soran+1 yılKardeşim ikizlerde 7 bela Hüsnü diyorlar mahallede
Cevap sahibi+1 yılBana dokunmayana ben dokunmam dhsj
Soran+1 yılBenim kuzende ikizler çok manyaklar çamurun içinden bilerek hızlı geçip elbisesini baştan aşağı çamur yapardı. Ezilmiş kurbağa yemişliği var afedersin de kuzenimin üstünde idrar bırakmıştı daha saymakla bitmez daha ne diyimki ben sjdhfh
Cevap sahibi+1 yılNe güzel işte eğlenceli birisi dhdjjs
Soran+1 yılDjhddh öyle öyle orası doğru bende yengecim ask adamı deniyor bir diyer deyişle djdjhd
Cevap sahibi+1 yılYa yengeç ya terazisin hdjdj
Soran+1 yılBenle çıkan insan basit bı hayatı olur sadık huzurlu bı aile ortamı arada gezmeler ve oyunlar, adrenalin dolu etkinlikler ama genelde evde takılmayı seven biriyim
Soran+1 yılAma samimi olunursa yanimdakiyle keyifli vakit geçiririm eğer samimiyet yoksa valla bana odun derler çok sıkıcısın kendim olamam yanında ağır sert görünürüm
Cevap sahibi+1 yılBenim elimde olsa dışarıdan eve girmem ama elimde değil ailem sağ olsun hdjd
Soran+1 yılYengeç ve terazi olduğumu nerden çıkardın
Cevap sahibi+1 yılSende duygusallık var gibi sezdim oradan çıktı nsjsjs boğa burcu falan mısın evde takılmayı sevdiğin için boğa dedim
Soran+1 yılİyiki ailen var o zmn ne diyim doğru olanı yapıyorlar
Soran+1 yılEvet duygusallık var ama keşke olmasaydı o kdr saçma sapan yerlerde duygulaniyorumki çok kötü bişey duygusal olmak
Cevap sahibi+1 yılYa her insan duygusaldir aslında ama kimimiz yönetiyoruz kimimiz yonetemiyoruz ondan kaynakli
Soran+1 yılPeki şu an çalışıyormusub hangi üniversiteden mezunsun kpssyemi çalışıyorsun
Cevap sahibi+1 yılBen tekrar üniversite sınavına girdim hatta dün tercih verdim tekrar okuyacağım
Cevap sahibi+1 yılSen
Soran+1 yılBende Akdeniz üniversitesinde tıbbi sekreterlik okuyorum ikinci sınıf öğrencisiyim
Cevap sahibi+1 yılKpss ye hazırlanıyor musun gerçi seneye olacak sınav sanırım
Soran+1 yılTam bı senem var kpss için
Soran+1 yılSen kaç puan aldın hangi bölümlere tercih verdin
Cevap sahibi+1 yılBen sözelde 350 eşit ağırlıkta 300 puan aldım ancak eşit ağırlıktan tercih verdim felsefe ve bilim tarihi seçtim ekstra bölümler de yazdım ama onlara kalmam zaten hedefim akademisyenlik
Soran+1 yılAkdeniz üniversitesine tercih verdin mi bide oraya gelsen çok güzel olur
Cevap sahibi+1 yılBen İstanbul'dayım ve tüm tercihlerim İstanbul 😄
Soran+1 yıltüh be
Soran+1 yılPeki telefondan oynadığın oyun var mı
Cevap sahibi+1 yılBenim tek oynadığım oyun var o da GTA onu da arada oynuyorum😄
Soran+1 yılSen manyaksın
Soran+1 yılPubg falan oynasaydın beraber oynardık diye düşünmüştüm
Soran+1 yılPeki memleketin nere
Cevap sahibi+1 yılSakaryalıyim sen
Cevap sahibi+1 yılAma doğuma büyüme İstanbul
Soran+1 yılŞimdi sen benim nereli olduğumu öğren bakış açın komple değişir gibi djhfjd
Soran+1 yılYüksekovalıyım ben
Cevap sahibi+1 yılNiye bakış açım değişsin ki aha öğrendim hala aynı bakıyorum jsns
Soran+1 yılUfak bı şaka djdhd anladim
Soran+1 yılPeki yaş kaç diye sormiyim sonra klasik bı cümle gelir gibi 'bayanların yaşı sorulmaz' djdj
Cevap sahibi+1 yılBu arada buradan utangaç durmuyorsun
Cevap sahibi+1 yıl21 yaşındayım jdjdjs
Soran+1 yılDjfhhdhshs buna güldüm
Soran+1 yılUtangaç durmuyorum mesajlaşmanın verdiği bı rahatlık artık gizli kullanıcıyız ikimiz şu an kimle konuştuğunu dahi bilmiyorum
Soran+1 yılİşte o yüzden heyecan yapmıyorum rahat konuşuyorum işte keşke bunu yüzyüze de yapabilsem kasmasam kendimi
Cevap sahibi+1 yılBence gerçekte de böyle olabilirsin şimdi seni durumu psikolojik açıdan aciklardim da makale olur diye yazmıyorum jdjdj
Soran+1 yılEmin ol okurum ben hiç bıkmam konuşmayi seviyorum
Soran+1 yılMerakta ettim gönder gelsinde sana zahmet olmayacaksa tabi
Cevap sahibi+1 yılGenelde bu tarz şeyler daha doğrusu şöyle söyleyeyim kişilik oluşumu çocukluğumuzdan itibaren oluşmaya başlar biz belli kodlar öğreniriz başta ailemiz olmam uzere. Senin durumun da çocuklukta oluşan bir şey olduğunu düşünüyorum yani çocukluk zamanında bastırılmışsan çok fazla kendi fikrini söylemek için ortam olusmadiysa ya da akranlarindan uzak kaldiysan buna dayalı olabilir o utangaçlık
Soran+1 yılSen ne mükemmel tespit yapiyosun be evet bastırıldım aile tarafindan fikirlerimi pek takmazlardı bı yaşa kadar şimdi ise büyümüşsün bizimle konuş hakliydak haklısınız de haksızsak haksızız de diyorlar ama işte iş işten geçtikten sonra
Cevap sahibi+1 yılAma değişebilirsin bunlar kalıcı şeyler değil yani doğuştan gelmediler bir şekilde üstesinden gelebilirsin ama buna inancın olursa
Soran+1 yılEvet ortamda oluşsada dalga geçerler diye konusmuyordum
Soran+1 yılBirinin gerçekten desteği olursa neden olmasın özellikle beni kusurlarımı normal karşılayan bı insan çok güzel olurdu tek yapabilsem zaten yapardım
Cevap sahibi+1 yılBana özelden yazabilir misin? Yani bu konu ile ilgili anlatacaklarım var ama buradan olmaz
Soran+1 yılBide sorun olmazsa senin instegramını alabilme imkanım var mı sohbet için
Soran+1 yılPeki instaya gerek yok. Aslında haklısın burada mesajlaşma var unutmuşum
Cevap sahibi+1 yılInstagram var ama fake yine de olur dersen veririm sıkıntı yok
Soran+1 yılya da sen yazma ben yazım
Cevap sahibi+1 yılSoruyu beğeniyorum bana dönersin
Soran+1 yılakincimlbb buraya bı mesaj çek ordan orjinal hesabı atayim
Cevap sahibi+1 yılYazdım ama inşallah doğru yerdir dnjd
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden olmasın
022 Yorumla
Soran+1 yılÇünkü utangaç olunca ilgi çekmiyor sevsen bile arkadaşca seversin ya da dalga geçmek için ama aşık olmazsın sevgili olmazsın tabi eğer onu kullanmayacaksan seninde etrafında vardır çok utangaç erkek biraz düşün ona şans verirmiydin diye?
Cevap sahibi+1 yılBen kendim utangacım
Soran+1 yılKdhfjdjdj bunu beklemiyordum işte
Cevap sahibi+1 yılNiye
Soran+1 yılNe bilim kizlar kolay kolay utangaç olmaz genelde kendini beğenmiş olurlar egolari tavan senden çok nadir var
Soran+1 yılAma yinede şunu soyliyim utangaçlık size yakışıyor tatlı masum gözüküyorsunuz
Soran+1 yılZaten erkekler için pek bı profil yok şu zamanda abaza çok olduğu için nefes alması bile yetiyor djfjfj
Cevap sahibi+1 yıl🥺🥺🥺🥺🥺
Soran+1 yılNiye üzüldün ki
Soran+1 yılSana bişey diyicem sen tipini beğeniyormusun kendini güzel buluyor musun bu önemli bişey çünkü
Cevap sahibi+1 yılBu zamana üzüldüm
Soran+1 yılMaalesef öyle bı zaman iğrenç bi nesil ama aralarında azda olsa kaliteli olanlar var tabi bulmak zor
Soran+1 yılBide sen utangaçim diyosun ya gecmiste yaşamış olduğun olaylardan dolayı utangaçsın ya insanların senin hakkında ki düşüncelerini çok umursuyorsun ya da fiziksel özelliklerinden dolayı utangacsin artık hangisi bilemem ama nedenini bilirsen alt etmeside kolay olur
Cevap sahibi+1 yılSaydıkların hepsi
Soran+1 yılHmm durum nasıl olursa olsun düzeltilebilir ama terapiye git bence destek alki kolay atlatasin okuyormusun şu an yoksa çalışıyormusun
Cevap sahibi+1 yılHiçbiri sen?
Soran+1 yılBen üniversite öğrencisiyim son senem olcak bu sene kpss var önümde
Cevap sahibi+1 yılKpss zor değil mi
Soran+1 yılDaha bende bilmiyorum da çok çalışacam inşallah yetistiririm
Cevap sahibi+1 yılİnşAllah🤲🏻başarilar dilerim
Soran+1 yılTeşekkür ederim inşallah sende hayatta istediğin yerlere gelirsin
Cevap sahibi+1 yılAmin sende çok teşekkür ederim 😇
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sorum kızlara utangaç çekingen ama çok sadık iyi bir erkekle sevgili olur musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer