Nişanlıyım nişanlımı çok seviyorum ama okumak istiyorum ailem ya ayrıl ya oku diyor. Çok zor durumdayım. Ne yapacağim ben?

Evde zaten sürekli psikolojik şiddet goruyorum. Nişandan once okursun dediler yine oku diyorlar açiktan oku evlen ama ya da nişanliyken okumak istiyorsan ayrilacaksin diyorlar. Surekli agliyorum ben ne yapicam
Güncellemeler
+1 yıl
Nişanlım okuyamazsın demiyor ama sonradan nişanlımın kıskançlık yapıp engel olmaya çalışmasından endişeleniyorum.
Nişanlıyım nişanlımı çok seviyorum ama okumak istiyorum ailem ya ayrıl ya oku diyor. Çok zor durumdayım. Ne yapacağim ben?
Cevapla