19 yaşındayım, nişanlıyım. Nişanlımın beni kısıtlamalarından yoruldum, okumamı istemiyor. Ne yapacağım?

Okulumu yarım birakip 0niversiteyi yani nişanlandım ve şimdi evlenince okumak istiyorum ama nişanlım kız dediğin evde durur bebeğin olacak ona bakacaksın falan diyor. Hayatımdan o kadar bunaldım ki sanırım depresyondayim. ; (((
19 yaşındayım, nişanlıyım. Nişanlımın beni kısıtlamalarından yoruldum, okumamı istemiyor. Ne yapacağım?
Cevapla