26 yaşındayım çocukluk arkadaşımın bebeği oldu bense okuyorum hala başarısız bi hayatım var ve evlenmek istemiyorum ne yapmalıyım?

26 yaşındayım yaşıtlarım evlendi ben yazın İngilizce kursuna başladım üniversite 3. Sınıfa geçtim kpss çalışıyorum hayatımda kimse yok olmuyorda çalıştıktan sonra evlenmek istiyorum maddi olarak rahat olmak için ama 30 yaşından sonra evde kalırsın diyorlar ne yapacağım ben
26 yaşındayım çocukluk arkadaşımın bebeği oldu bense okuyorum hala başarısız bi hayatım var ve evlenmek istemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla