Ailem okumam için destek olmuyor ben de vazgeçtim her şeyden ve evlenmek istiyorum. Doğru mu yapıyorum?

20 yasindayim kaynak kitap eksikliğinden ve dengesiz beslendiğimden zaten calismadim ve para yatirmadim. Depresyondayim canim hic birsey yapmak istemiyor. Odamdan cikmiyorum. Arkadasim da yok. Bilmiyorum ben birini bulup evlenip gitmek istiyorum. Gercekten hayattan bezdim. Gençligim eridi. Her şeye geç kaldım zaten.
Arkamda kimse yanimda kimsem yok. Çok yalnizim. Ağlamaktan gozlerim bulanik goruyor artik. İlk gelene evet diyecem. Ailemede hakkimi helal etmiyorum.
Ailem okumam için destek olmuyor ben de vazgeçtim her şeyden ve evlenmek istiyorum. Doğru mu yapıyorum?
Cevapla