Sevgilim hiç arkadaşım yok diye benden ayrıldı, hiç arkadaşımın olmaması kötü bir şey mi?

Napiyim etraf yılan dolu ve hiç arkadaşım yok. hiç arkadaşım olmadığını anlayınca benden ayrıldı?

Sevgilim hiç arkadaşım yok diye benden ayrıldı, hiç arkadaşımın olmaması kötü bir şey mi?
Cevapla