Sevgilim evlenince çalışmamı istemiyor. Çalışmayacaksam senin maaşın en az 40 bin olsun dedim, haksız mıyım?

İkimiz çalışsak yaklaşık 40 bin alıcaz. Ben calismicaksam benim yerime o çalışıp o 20 bini elime saymalı ben de çocuk büyütür yemek yaparım yanlış mıyım

Sevgilim evlenince çalışmamı istemiyor. Çalışmayacaksam senin maaşın en az 40 bin olsun dedim, haksız mıyım?
Cevapla