Nişanlım, evlenince çalışmayacaksan bu iş olmaz dedi. Üzülmekte haklı değil miyim?

Arkadaşlar ben 4 aydır uygun iş bulamadığımdan evdeyim. ve nişanlım bu süreçte nisanlandi benle. ve çalışmamı istiyo ama iş görüşmesine gittiğimde bile triplere giriyo dengesiz. ve geçen konuşuyoruz, sende çalışacaksın evlenince zaten, diyip durdu. bende, tamam biliyorum ama neden bunu hep hatırlatıyosun , tabiki uygun is olunca çalışırım dedim ve tartışma uzadı. calismazsan bu iş olmaz dedi ve rest çekti.1 gün boyunca sesi çıkmadı. diger gün ailesi, teyzeleri, bize geldi. kendisi işteydi. ben mahvolmuş durumdaydim. babasini koseye cekip babam konustu.. annesiyle de annem konustu. tabi herkes çocuğun bana karşı rest çektiğini öğrenmiş oldu. ben aglayarak yüzüğü çıkardım. uzucuydu hersey. sonra ailesi mahcup olduk dedi. ama yinede arkamızdan bize tepeden baktılar demişler. ne alakaysa o. Ben yinede çocuğun annesini babasını aradim. kırıcı Bi şey olduysa kusura bakmayın, ama kız tarafı olan biziz ve oğlunuz beni bırakıp gitmişti zaten dedim. Babası, tamam kızım biliyorum dedi. konu kapandi ama neden sadece ben üzgünüm?

Nişanlım, evlenince çalışmayacaksan bu iş olmaz dedi. Üzülmekte haklı değil miyim?
Cevapla