Sevgilim evlenince çalışmamı istemiyor, asgari ücretle tek maaşla geçinmek mantıklı mı?

Böyle bir zamanda geçinmek çok zor, o da uzun yıllardır asgari ücretle çalışıyor, sadece evlenirken ev alma maddi gücü var. Yatırım diyor ama onu bozmamak için demedim, neyle yapacak? 😢 Dün ilk defa konuyu böyle uzun uzadıya konuştum çünkü ben çalışmazsam geçinmek kıt kanaat olacak, o da olmayabilir yani. Alındı mı bilmiyorum, sadece güzel dille ifade etmek için evin maddi sorumluluğu sadece sende olmamalı dedim. Atanmak üzereyim, ben de alacağım maaş min 50-55. Bu ve buna benzer sözler doğru değil mi? Onu kırmadan konuşmaya çalıştım ama bir kadına çalışma demek için bence iyi bir maaş ya da sermaye olmalı.
Sevgilim evlenince çalışmamı istemiyor, asgari ücretle tek maaşla geçinmek mantıklı mı?
Cevapla