Hayatınızda ki insan size böyle davransaydı ne yapardınız anlattım lütfen fikir verin 😔?

Dün benim dogum günümdü erkek arkadaşım yine kutlamadı hatırlamadı bile. Dün ablam pasta almıştı onu snap attım öyle gördü. Ben yarın sanıyordum unutmuşum afedersin dedi bende dedim ki gün bitmiş öyle kutluyorsun bir olur iki olur anlarım ama bu kaçıncı oldu artık yeter dedim kapattım. Bu arada 4 senedir beraberiz ve 1 kere bile dogum günü mü kutlamadı bu yüzden çok kırgınım sinirliyim. İnsan sevdigi insan tarafından hatırlanmak deger görmek istiyor ama yok maalesef. 15 gün sonrada onun dogum günü tabiki kutlamıcam çok kırgınım çünkü ayrılmayı bile düşünüyorum. Kutlamadı diye degil 4 senedir insan hiç mi aklına gelmez hep neyse dedim sineye çektim ama tak etti artık bende napıcam bilmiyorum.

Hayatınızda ki insan size böyle davransaydı ne yapardınız anlattım lütfen fikir verin 😔?
Cevapla