Çok seviyorum. O gelsin diye beklemek sıktı. Açılmak istiyorum ilk bu ama bir ihtimal red yemekten korkuyorum. Ne yapmalıyım?

Çok seviyorum. O gelsin diye beklemek sıktı. Açılmak istiyorum ilk bu ama bir ihtimal red yemekten korkuyorum. Ne yapmalıyım?

Çok seviyorum. O gelsin diye beklemek sıktı. Açılmak istiyorum ilk bu ama bir ihtimal red yemekten korkuyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla