Bazı erkekler o kadar prenses gibi davranıyorlar ki hep peşlerinden koşulsun istiyorlar hayır beklentileri nedir yani?

Yazıştığım bi kaç kişi aynı davranışı sergiledi hemen kendini geri çekmeler falan bazen anlayamıyorum amaç nedir peşinden koşturmak mı ya da kırıcı laflar ettikten sonra hala bi günaydın mesajı beklemek mi? Kendimi kötü hissettiren kimse ile konuşmak istemiyorum ve kimsenin peşinden de koşmak istemiyorum gurursa gurur

Bazı erkekler o kadar prenses gibi davranıyorlar ki hep peşlerinden koşulsun istiyorlar hayır beklentileri nedir yani?
Cevapla