Selam ♾️ Sevgiliniz ile ilk buluşmanızda sizin istemediğiniz bir yerde buluşmayı teklif etse ne derdiniz, veya bu buluşma yerini kabul eder miydiniz. Hayalinizde yerden biraz farklı olsa yoksa kendi istediğiniz mi olsun isterdiniz

Selam ♾️ Sevgiliniz ile ilk buluşmanızda sizin istemediğiniz bir yerde buluşmayı teklif etse ne derdiniz, veya bu buluşma yerini kabul eder miydiniz. Hayalinizde yerden biraz farklı olsa yoksa kendi istediğiniz mi olsun isterdiniz

Kabul etmezdim, ilk buluşmamız bilhassa, özel bir yer olmalı, çünkü ilkler unutulmaz , ilk buluşmaya daha da bir ihtimam gösterilmeli, ikimizin seveceği ortak bir yer de buluşuruz, insan sevmediği yerde baskı altında hisseder kendini, huzursuz olur, sıkılır, anın tadını çıkaramaz, onun içindir ki; sevmediğim bir yerde buluşmak istemem, bulunmak istemem. İkimizin de sevdiği, beğendiği, mutlu olduğu bir yer de buluşuruz, o şekilde tayin ederiz buluşma yerini
✨🌹
Selam 👾 Benim için ilk buluşma yerinin nerede olduğu çok önemli olmazdı, sevgilimle birlikte güzel zaman geçirebileceğimiz bir yer olmasını önemserdim daha çok. İstemediğim bir yerde buluşmayı teklif etseydi de ona sebebini açıklayıp başka bir yer önerirdim, muhtemelen ısrar etmezdi..
Sevdiğim kişi sevmediğim halde ısrarla bir yere götürmek istiyorsa nedenini sorgularım. Çünkü ben neden gitmek istemediğimi söylerim o da söylerse geçerli bir sebepse belki giderim o anki ruh halime bağlı olarak değişebilirde..
Katılıyorum 🍂😊
Ya beni alip meyhaneye götürmeyecekse ya da benim tarzım olmayacak yerler elbette kabul etmem...
Cevap
6Cevap
Böyle bir durumda iki kişinin kabul edeceği ortak bir mekan seçilmeli. Gitmek istemediğim bir yere gitmeyecegimi söylerdim kendisi istiyorsa tek başına gidebilir :)
Teşekkürler :)
Rica ederim
Sevmediğim bir yer yok aslında ama sokak arası gibi bir yer ise kuşkulanırım ama yine de giderim
Sevdiğim kişi beni istemediğim bir yere götürmez. şu an gitmekten hoşlanmadığım bir yer var ordan asla tek geçmiyorum geçiceksem bana eşlik ediyorlar.
O ortamdan hoşlanmadığımı söylerdim, illa ısrar ediyorsa bunu bildiği halde gitmezdim. Zaten sonrasında da ayrılırdım.
Sevmediğimi söylerim ve beni severse kabul eder bence. Eğer etmezse ve aşırı derece ısrar ederse ya hiç buluşmam veya peki deyip buluşurum
Evine veya bar gibi alkollü mekanlara davet etmediği sürece sıkıntı etmem. Sahilde oturup sohbet bile ederiz.
Belli sınırlarım var, onları aşmadığı sürece fark etmez benim için.
Benim sevdiğim konuysa mekanın ne önemi var🤷♀️😅
Eger hep sevdigim yere gidiyosak olur
Hayır farklı bir yer ikna ederdim
Hayır
Ederim
Etmem
Hayir kabul etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?