
Selamss

Selamss
Maalesef hiç sevmedim ama orta yol bulunur tabi ki de. yani mesela çok zıt iki kişiyi düşünün normal de insan olarak hayatta anlaşamazlar. ama aşk olduğu için bazı şeyleri görmezden gelip anlaşabilirler. ya da orta yolu bulabilirler.. insan olmak bunu gerektirir çünkü bir kişi kendi dediğinden vaz geçmiyorsa zaten sevmiyor demektir karşılıklı saygı ve anlayış olmalı. ilişkilerde genellikle bunların bulunması da önemlidir. İlişkilerde farklı düşünce, değerler ve beklentilere sahip iki kişinin bir araya gelmesiyle beraber, bazı anlaşmazlıklar ve çatışmalar doğal olarak ortaya çıkar ama sağlıklı bir ilişki için bu farklılıkları anlamak, saygı göstermek ve ortak bir yol bulmak önemlidir zaten Orta yol, iki tarafın ihtiyaç ve isteklerini dengeleyerek, her iki kişinin de tatmin olabileceği bir çözüm bulmaktır. Bu süreçte, açık iletişim, anlayış, empati, ve karşılıklı saygı çok önemlidir. Birbirini anlamak, karşılıklı olarak duyguları ve düşünceleri paylaşmak, çatışma durumlarında çözüm odaklı olmak, ilişkilerin güçlenmesine yardımcı olacaktır. fakat ne yazık ki her durumda orta yol bulmak her zaman mümkün olmayabilir. Özellikle temel değerlerde ve önemli konularda uyumsuzluklar varsa, bazen ilişkinin devam etmeyeceği veya ayrılığın daha sağlıklı bir seçenek olacağı durumlar olabilir. Bu gibi durumlarda da yine açık iletişim ve saygı çerçevesinde kararlar almak önemlidir. her ilişki benzersizdir ve orta yol bulma süreci de kişilere ve ilişkilere göre değişebilir. İlişkide karşılıklı çaba ve anlayış, ortak bir zemin bulma yolunda önemli adımlardır.
hayır tam tersi elimden geldiğince olayı yokuşa sürükleyip karşıdakinin daha çok emek harcamasını duygusal yatırım yapmasını sağlarım böylelikle birtane evcil kedim olmuş olur
Cevap
27Cevap
Maalesef bulamıyorum. Mantık devre dışı kalıyor
Bulmak isterim tabi bu da karşı tarafa bağlı. O da bana bu konuda yardımcı olmalı.
Ne kadar da orta yol bulsan tek tarafli olan her şey ziyan.. .. artık bulmuyorum akışına bırakıyorum kopacak kopsjlum
Ben genelde her konuda orta yolu rahatlıkla bulabilen bir insanım. Sevip sevmemem pek bir şeyi değiştirmez
Tabiki kırmadan incitmeden her türlü yol bulunur, ancak amacın dışına çıkılmış ise ya da yolun sonuna gelinmişse orta yol da fayda etmez
Belirli bir limite kadar evet belirli bir yerden sonra kendi yolum daha doğru geliyor.
Dengeyi bulmak önemli çok sevince biseyler kötüye gider illaki
Orta ve gol dakika bir gol maç doksan dakikadir 😂
Evet ılımlıyımdır zorluk çıkarmayı asla sevmem
Orta yol bulunur illaki çözümlerde, ama ya hep severim ya hiç ortası yok gibi
Duygular, aklın önüne geçmezse direk orta yol bulunmuş olur ki benim asla geçmez.
Buluruz deyip yalan söylüyoruz, biraz zaman geçince herkes kendi bildiğini okuyor
Bulamıyorum artık
Bulamıyorum ve bulanın olduğunu da zannetmiyorum
Konu ne olursa olsun orta yol hep vardır
bulurum
o kadar da katı bir adam değilim
Bulmaya çalışıyorum ama bazan çok taviz bekleniyor
Doğru iletişim her şeydir.
Yok o yol bulunmuyor maalesef
Bulamam genelde yol alıyorum 😃
Sevmesem de buluyorum mecburrrr
Elbette sevmenin kuralıdır ortayolu bulmak
Sevmesem bile bulurum esmer.
Günaydın
Ben takıntılı sevenlerdenim
Hep değil siliyorum bazen
buluruz abla niye bulmayalım
Sevmeyi bıraktım Mutluyum
sevince yoldan çıkanlardanım ben 😂😂
Belki gerçek aşkı bulurum diye kenardan gidiyorum
Bulmaya çalışırız
Ortayolu da buluruz ablam sen merak etme
Evet bulurum
Bulamiyorum...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?