Hayır tabi ki de gitmem ben kimsenin boşta kalma seçeneği değilim olmam da beni ben odluğum için sevmesi lazım yani dış görünüşüm ya da param için değil ayda birini bulamadığı için değil bana aşık olduğu için karakterimi beni sevdiği için olmalı o zaman buluşurdum eğer bu yoksa hayatta gitmem zaten öyle bir kadını da sevemem 🍀
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Birinin seninle sen olduğun için değil de, aday yokluğundan öylesine buluştuğunu anlarsan O'nunla yine de buluşmaya gider misin?