Eşimin benden sakladığı bir çocuğu varmış , onu affetmeli miyim?

Sanki hayatım diziymiste izliyor gibiyim. Cebindeki fişte yapılan alışverişlere baktım. Biz henüz 1 yıllık evliyiz çocuğumuz yok. Ama fişte 6 yaş çocuk kıyafetleri vardı. Ailesinde veya arkadaşlarında o yaşta çocuğu olan yok. Biz evlenirken bana geçmişini hatırlamak istemediğini söylemişti. Gerçeklerle yüzleşmekten çok korkuyorum ne yapmalıyım elim ayağıma dolaştı yüzüne bakamıyorum anladı bir sryler olduğunu
Eşimin benden sakladığı bir çocuğu varmış , onu affetmeli miyim?
Cevapla