Kız arkadaşımla ayrıldık ama şartlar gereği hala aynı evde yaşıyoruz, bu normal mi?

4-5 yıllık kız arkadaşımla ayrıldık ama kötü ayrılmadık. Kavga gürültü yok ama benim çok büyük kırgınlıkların var maalesef. Ama şartlar gereği İstanbul'da aynı evde yaşamak zorundayız. Yatakları ayırdık. Arkadaş gibi takılıyoruz. O kadar kırıldım ki ona. Gözümden uzak olsa nefret eder öfkeme yenik düşerim diye korkuyorum. Dibinde olması da acı veriyor. O ara vermek istedi ben de ilerleyen süreçte ayrıldım dayanamadım daha fazla bu çelişkilere. Ama şu an ne seninle ne de sensiz modunda takılıyor. Ben onu hiç yalnız bırakmadım bu güne kadar. Bensizliğin ne demek olduğunu bilmiyor. İstiyorum ki biraz anlasın bensizliğin ne demek olduğunu. Ama ne seninle ne de sensiz modunda olduğu için fırsat yaratamıyorum. Her şeyi birlikte yapalım her yere birlikte gidelim istiyor. Benim için artık geri döndüşü olmayan bir ilişki ama insan yine de haksızlığa uğradığında karşısındakinin bir ders almasını ister ya öyle işte. Lütfen bana akıl verin. Ama her soruyla olduğu gibi bununla da dalga geçmeyin çünkü benim için önemli bir konu.

Kız arkadaşımla ayrıldık ama şartlar gereği hala aynı evde yaşıyoruz, bu normal mi?
Kız arkadaşımla ayrıldık ama şartlar gereği hala aynı evde yaşıyoruz, bu normal mi?
Cevapla