Eski sevgilim benimle aynı şehire taşınmış, sizce yazmalı mıyım?

ben bu kızı seviyordum ama benim yüzümden bitti ilişkimiz, kız güzeldi kıskançlık yapıyordum, kavga çıkarıyordum, bağırıp çağırıyordum, ayrılmak istiyordum, ağlatıyordum hep. o hep susup özür diliyordu.
3 senedir ayrıyız. ama ara sıra aklıma geldi ve onu kaybettiğime pisman oldum bazı zamanlar. bu kız ilk fiziksel birlikteliğini de benimle yaşamıştı, aşıktı bana. beni zor unuttuğunu da biliyorum.
ben 2 senedir farklı bir şehirde yaşıyorum, şimdi kızın da taşındığını gördüm öyle denk geldi. hala çok güzel, görüşmek istiyorum ama yazmalı mıyım konusmalı mıyım bilmiyorum, takipleşmiyoruz bile takip atsam mı?

Eski sevgilim benimle aynı şehire taşınmış, sizce yazmalı mıyım?
Cevapla