AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
204Cevap
Her insanın beğendiği tip farkılıdır, bazısı kilolu sever bazısı zayıf bazısı orta ama haklısın kilolu kızlara bakan erkek sayısı bayağı düşük.
ya bakmayı geçtim de otobüste bile yanıma oturmayan zeka özürlüler var. sanki üzerine atlıycam geri zekalının. dana kadar yer var. bazıları gerçekten çok şekilci!
O sekil bir hareket o kisilerin terbiyesizligini gösterir bence
adam haklı terlersın falan ııyyy
sidik kokanları da biliyoruz ama dam uğruna her türlü götürüyorsunuz ter mi zor geldi? ekvatorda mı yaşıyoruz. temizlik ayrı şişmanlık ayrı.
İçini iyi dökmüssün bence bu kadar takma bakmis olsak ne olmasak ne herkez ölecek birgün bunlar gelip geçici şeyler
orası öyle valla
Keyfine bak bence
anladık şişmansın ve yalnızsın ama takılma bu kadar.. var öyle tipler kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanıyolar gidip kezbanlarla geziyolar.. önemli olan kilo değilanlaşabilmek ve aynı duyguları paylaşabilmekdir.. ;)
hormonlarına falan baktırıp tedavi ile sağlıklı bir şekilde zayıflayabilirsin canım.
Siz kızlar da şişman erkeklere yüz vermiyosunuz yalan mı? Sen de git spor yap kilo ver çok mu zor?
Sismanlar görüntü kirliliğinin yani sira sagliksiz olduğu için haz edilmezler. Spor yapma,7 24 g*t buyut. Sonra erkek bulamadim diye otur ağla?
2 senedir ilaç tedavisi görüyorum ben. benim içtiğim kan ilaclarını sen içsen 500 kilo olurdun. tüm gün ayaktayım. beyinsiz olucağıma görüntü kirliliği olmayı tercih ederim ömrüm boyunca.
Aşkı bulma ihtimalin herkes kadar arkadaşım. İstersen 300 kg ol. Nasip işi bunlar...
Ben de şişman arıyorum bulamıyorum. Yeminlen şişman olacak bıngıl bıngıl olacak göbüşleri olacak çok tatlılar bence :D
Ben zayıf ve guzel oldugum halde gonlume gore bırını bulamıyorum bırak uzak olsunlar. olmasalarda olur
Valla ben inadına şişman kadınlardan hoslanirim çıktım bayanda kilolu ve ona daima bu konuda destek veririm
Ne kadar şişman olduklarına bağlı. Ayrıca şişman erkeklere de kızlar bakmaz. Yanılıyor muyum? İnsanlık şişmanlığa karşı
sisman kizlarla cinsel cekim yok. ve evlilikte cinsel cekim onemli. kadin dedigin sisman olmaz sismansa kadin olmaz.
Uzayda yaşıyosun o zaman yanından 65 70 hatta 80 kiloluk kadınlar geçiyor her gün cinsel cekime lafım yokta onlar kadın hani
Bence yanılıyosun çok görüyorum şişman kız zayıf erkek
ben çok az gördüm bu zamana kadar
Siz olsanız bir sumoyla çıkarmıydınız? Fixiken daha duzgun biri olsun diye yakışıklı adamlardan vazgeçmiyorsunuz
bu kızlarda bir alem arkadaş yüzüne baksan niye yüzüme bakıyosun der yüzüne bakmasan niye yüzüme bakmıyosun der
ben obezim ve beni savunan birini ilk defa gördüm o. O teşekkürler :x
rica ederim kardeşim :) hayat bizler için yeterince kötü zaten bari biz neyin ne olduğunu kendimizi bilelim ;)
bu mevzu inanki çok derin. ama asıl sebep; ilk görünüşte etkilenilecek kızların var olması. onlar oldukça bu sorunun cevabı onlarda gizli.
Demek senin yüzüne bakmıyorlar :) tabiki güzel bir fiziğe sahip olan bir sevgili tercih ederim ama şunun yanına otutmayayım çok kilolu diye çocukça bir şey düşünmem :)
Benm sevgilim kilolu az bunda utanilacak birsey yok benide şu an beni hic bir kiz boyle sevmemisti yani
mutluluklar
Tek derdin bu olsun ya :D Sıkma canını :D
teşekkürler :)
Sisman diye ayirt etmem insan olsun
helal olsun
tabıkı sısmanalarda ınsan kızıda erkegıde ama hatun aslaaa
Benim zayif ark. Oldugu kadar sisman arkadaslarimda var fiziksel olarak cok fark diyenler olur ama bazi birkac kilosu fazla olanlarda cekici acikcasi
Aa olur mu sorsan önemli olan karakter derler
tabi tabi :) karakter = popo meme onlarda :)
Evet hani birde eleştirirler ya şurası güzel değil burası güzel değil sanırsın kendileri Brad Pitt
Kadın dayanışması denen saçma şey bu olsa gerek. Al savunduğun iki yüzlünün yazdığına bak. Sözde fiziksel özelliklere değer verenlerden şikayetçi. https://i.hizliresim.com/pYZLva.jpg
sorma. kendilerine laf edilmez.
allah insanı akıldan mahrum bırakmasım rabbim :))
sende zayıf olsaydın bize bakmazdın ama? ki bende kilolu olmayan insanlardan hoşlanıyorum.
çok adice geliyor bana da... ayıp ya o tip insanların doğum şekli çok farklı olmalı :)
Ben kızın basenlerini dert etmedim ama o benim boyumu etti napalım.. :-)
şu genellemeler yüzünden az kaldı bütün kızları aynı kefeye koyacam yakında
Aşırı değilse bakarım. Kilolu olsam bir tane kız bakmaz gerçi zayıfkende bakmıyorlar :D
:D:D haha güldürdün panpa :D aynn * sen istersen trilyonluk elbise giy çenede iş yoksa yok :D
Kadın dediğin zarif olur.
Ben erkek halimle yediklerime o kadar dikkat ediyorum. Onlar da tutsun boğazını bir zahmet.
allaah şükür kimseyi küçümsemem ve buyukluk yapmam ve yüzlerine bakarımsen onu baskasıan konuş ve genelleme yapma lütfen olur mu güzelim
kişilikte önemli herkesin ayrı bir güzelliği vardır. elbet bir gün karsına senıde seven bırı cıkacaktır.. genelleme yanlış bence..
Bncede cok mantıklı söylemiş arkadaş uzulme😊
Ben yuzlerine bakiyorum
Arkadaslik yapiyorum
Ama ben spor yapar yedigime ictigime dikkat ederim... Ve kendim gibi biriyle daha iyi anlasabilirim...
Ne alakası var karakteri güzel olsun kilo da neymiş.
hadi ordan!
yemin ederim ciddiyim niye kızıyorsun.
Yalancisiniz
Öz güvenini kim kırdı bilmiyorum ama onları takma arkadaşım her kez ayın değil.
zaten tek umudum herkesin aynı olmaması
aynı değil merak etme ve çabalamaya çalış biraz ben 1.73 boyundayım kilom 87 idi düşüe biliyormusun şimdi? 70 kiloyum :) hırs yap hırs :)
sorum nasıl hırs yaparım değildi
iyi peki sadece senin için iyi olacağını düşündüğüm için paylaşmıştım bilsem ters tepki vereceğini yorum atmazdım iyi geceler.
Şişman kız da bir zahmet boğazını tutup kilo versin. Hastalığa birşey diyemeyiz ama kimsenin şişman kızlarla sevgili olma gibi bir zorunluluğu yok, ha olabilir de, çekim gücüne bağlı
bence kilolu kızlar daha sempatik oluyorlar ben kilolu kızları seviyorum
Sen neden kendin gibi şişman biriyle olmuyorsun. Herkes güzel birini arıyor, mesele. Kendin bile zayıf bir erkek peşindesin.
yok ki çevremde şişman birisi
Zayıf birini arıyorsan o zaman zayıfla. Şahsen ben spor yapıyorum, haftanın üç günü günde iki buçuk saatimi veriyorum. Şimdi ben neden şişman birini beğeneyim. Kendim gibi sağlıklı birini ararım.
sana kimse zorla beğen demiyor zaten
Neden şişman kızlara bakılmadığını sormuşsun bende kendimin neden bakmadığını yazdım.
tamam bende zorla beğenmek sorunda değilsin dedim o da senin zevkin.
Soruyu sorup trip atmak
neden bakmiyorum cunku benide tatli olarak görüp yiye bilir korkuyorum aplaa.
balık etliyse sorun yokta çok kiloluysa olmaz kız dediğin kendine bakar dikkat eder.
ben severim şişko kızları ya. ele avuca gelirler asdfghj :D:D
Aksine ben kilolu bayanlar dan hoşlanıyorum ♡♥ genel olarak kiz arkadaslarim kiloluydu
Genelleme yapmamak lazim aslında. Benim kilolu bir çok arkadaşimin sevgilisi var
insanoğlu nankördür bende çok zayıfım diye bakmıyorlar.
Ben şişman seviyorum tam tersine buna ne demeli. benimde zayiflar ilgimi cekmiyor. üzme kendini benden çok var bise
Benim çevrede ki bütün kilolu kizlarin sevgilisi var, bence senin tespitin yanlış
60 kilo olup kendni yarım dünya sananların var evet biliyorum onları
Az yiyiver o zaman sende
vay be ben bunu akıl edememiştim zeka böyle bir şey işte :)))))
Ben şişman kızların sadece yüzlerine bakıyorum yanaklarını sıkasım geliyo bazen sempatikler tombikler 😃
sende şişmansın sanırım bu kadar triplendiğine göre :D
yok skinnyim
Soran :D
komik mi?
97 den 81 e düştüm kızlar için sizde bir zahmet kilo verin
sadece bedenim için gelicekse hiç gelmesin. beni tanıdıktan sonra da kilo verebilirim. herkes hazır peşinde.
Sevgilinin yardımıyla kilo vermekte güzel olur aslında beraber yürümek gezmek ama sen ufaktan vermeye başla bence kilo verip değişim geçiren çok kız tanıyorum.
Kilo verirken kime sordun
Aynaya bakıp kendime sordum
o işler öyle olmuyor işte insanın sevgiye ihtiyacı var. ailemden destek vericek kimse yok zaten birinin olması gerek ki bir şeylere istikrarlı başlayayım
Ben 81 dende memnun değiliim 73 e düşmek istiyorum o yüzden spora aksatmadan devam ediyorum ama annem verme daha fazla diyor mesela ayrıca banada ailemden kimse destetiğini istemedim tamamen kendi kararımla kilo vermeye başladım hem şunu bilki bende 97 iken seninle aynı duygulara sahiptim Anlıyabiliyorum seni ama bu kiloyu önce kendin sağlığın için vermelisin yeterki hedef koy ben bu kiloyu verip güzelleşip erkeklere yüz vermiyeceğim de mesela
bana değer vermeyene asla değer vermem. bana değer veren başımın tacıdır. sadece etime değer verenin gözümde değeri sıfırdır
Şimdi sende biran zayıf fıstık gibi bir olduğunu düşün bakalım 97-98 kilo bir adama aşık olurmuydun ya da ilk öneliğin olurmuydu? İnsanın empati yapması lazım bence ve bu kiloyu kendin için vermelisin ilk önce.
yahu yüzün güzelse bakıyorum değilse ne bakacağım sanki sen bana bakıyorsun tippine bakmadan :D
şişman çünki
çünki zayıflamıyo
zayıflasa bakarlar
gerçi zayıflayınca kendisi bakmaz
Bakar
empati yap güzel kızların kaprislerini düşün hak verirsin ozaman
Kızların kaprisi ayda birdir deli eder
Erkeğin , seven takıntılı erkegin , kıskançlığı bir ömür
Bence zayıf içinde şişman içinde durum aynı
Kapris yapıyosa sinirini cikariyodur bir sorun vardır ya da baska birinden hoslaniyodur çokta sınırlamamak lazım güzel cirkin zayif sisman diye
Kaslı baldırlar şişman kızlarda daha çok oluyor.
Severim tombişleri :)
Nasıl bir piskopatsın olum sen nickin profil resmin yorumun baldır hep.
Ore ga Ojousama Gakkou ni "Shomin Sample" Toshite Gets♥Sareta Ken animesindeki Kagurazaka kimitoya benziyosun ondada baldır fetişi var nxjxdnxbxjndusjxje
amma taktınız şişman kız ayaklarına elbet seninde kısmetin çıkar bir yerden
Valla bir insanın güzel vücutlu olması yaratana saygısı göstermektir ben erkek olarak vücutduma böyle bakıyorsam bir kızın illaki bakması gerek
sen baksan ne olur bakmasan ne olur
hahahaha soruda yakındığın davranışı kendin uyguluyorsun bacım insanları dış görünüşüyle yargılarsan millet seni şişman diye gayet doğal yargılayabilir eden bulur yani kısaca :DDDDD
eee nasıl davranırsan öyle karşılık bulursun ;)
ben dikkat edersen küçümsemedim bir kızın kilosuna dikkat etmesi gerekir kendisine olan saygısını bırak yaratana olan saygısı için kuranda bile geçer
sunu diyeyim sisman zayif neyse artik. insanligina bakarim. gercekte de zaten fazla kisiyke cikmis degilim 1 elin parmagini gecmez.
Ben şişman kızları severim ki eski kız arkadaşım 90 kg di seks biraz zor oluyo ama olsun ☺
yok ya kız olsun yatağa atılsında fark etmez bence size. hem şişman olup hemde namuslu yaramaz size ;) hafif yollu lazım
Yolluyla ne alakası var canım 28 yaşındayım liseliler gibi davranamam ilaki Cinsel hayat olacak 😊 fotoğrafını atarmısın bir görelim nasıl hatunsun
Kızım sende 95 kg ne bu ya seninki de abartı o dar Jean leri lütfen giymeyin birde iğrenç duruyor kimse için değil kendin için acil kilo ver
giydiğimi kim söyledi? beni o kendini bilmez asalaklarla kıyaslama. çoğu kızdan güzel ve bedenime uygun giyinirim. teşhirci değilim çok şükür. sorum napmalıyım kilo vermelimiyim de değildi
Sen herkese agresif yorum yapmaya yemin etmissin evet sorun o değildi ama ben bunu söylüyorum 95 kilo ile sağlıklı olamazsın şişman kadın giydiği bişey yakışmıyor incecik bel yok çünkü
ben gördüğüm ve yaşadığım olaylar üzerinden gerekene gerektiği şekilde yorum yapıyorum. ve kiloma göre salaş giyinirim.
Ben kilolu kadin tercih ediyorum ne kadar kilolu o kadar guzel geliyor benim icin
Şişman olduğunuz için. Ne bileyim, kilodan her yeriniz sarkar, doyurmak zordur sizi. Yağlısınızdır.
yazık...
Gerçekler. :D
Abim bana kilolusun dedi diye haftalarca taciz ettim
Allah. Seni. Kiloluların. Gazabından. Korusun
yoo bazı şişman kızlar güzel ve seksi olabılıyorlar ama çok aşırı şişmansa zor tabi
Ben kilolu kizlardan hoslaniyorum zayif olmasindansa kilolu daha iyi
Bizim burada şişman kız olsa bakcaz da yok anasını satıyım
Neden dağda mi yaşıyorsunuz
@dilannar
Ankara da yaşıyorum ama bizim mahallede şişman kız yok gözlük kız var ama sisman yok.