AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
204Cevap
ben çok hoşlanıyorum
tanıdığın varsa yolla
amaç eninde sonunda o iş
Ben bakıorumda onlar bna bakmıyo durumum o kaar vahim :D
BOĞAZINIZI SEÇEREK YANLIZLIĞI TERCİH EDİYOSUNUZ OZAMAN GIDIN SISMANLARLA CIKIN
peki komutanım :)) başka emriniz varsa söyleyin? :D
NİYE ERKEĞİN ŞİŞMANI INSAN DEGIL MI ISINE GELDIGI GIBI KONUS
sana sorucak değilim nasıl konuşacağımı. yaran varsa açarsın ayrı bir soru orda gocunmaya devam edersin. hadi yallah anca gidersin
EVET ARKADASLAR GORUDUGNUZ GIBI KENDISI SISMANLARA BAKMAZ AMA BEN SISMANIM BANA BAKMIYOLAR DIYE BIZE SALLAR
ayy bana neler demiss okuyun birde beduua etmis rus hastasi olmus :DD
valla benim çoğu arkadaşımad şişman fantezisi var böyle bıngıl bıngıl olsun diyor :D
Operacılar hariç bütün şişmanları öldürmeliyiz.
ananı öldür ergen beyin
Aasdfghgfdsdfghjk
Ben korkuyorum sismanlardan
niye? insan yemiyoruz sonuçta
Bilmiyorum bu his yakin bir sürede var oldu nedense korkuyorum sanki üstüme atlayip yiycekmis gibi geliyor bana
tipik ergen aklı. büyünce şişmanların hannibal olmadığını anlarsın umarım. hadi iyi geceler
21 yasindayim ve daha büyuycemi sanmiyorum
istersen 71 yaşında ol. akıl yaşta değil baştadır. daha çok yolun var
Akil la be alakasi var ben siskklari sevmiyorum napiyim Allah Allah git kendine göre tobilj bir erkek bul sisko siko gezersiniz
alakası yok. şişman bir kızla seks te gayet güzel oluyor.
Aynen dalga gecerler diye korkuyorlar
teşekkürler cevap için
Ne demek. Bu arada erkekler genelde giyimede bakarlar. seksi dekolte falan.
Bencede öyle kilolu kızları sevmiyolar.
eğer sende zayıf olsaydın yüzüme bile bakmazdın emin ol
alakasız cevap şikayet edildi! benim kime bakıp bakmayacağım değil konu genel olarak şişman kızlara görünmez muamelesi yapılması. aç ayrı bir soru sor benim yüzüme bakar mısınız diye.
Ben seviyorum herkese eşitim eski sevgilim kiloluydu hatta
biriniz şu şişman kızlara bakabilirmi :D. d. d. d. d. d. :D
sana da belediye baksın :*
bana bakan bakıyor abisi :D :d :d: d. d ::D
her Allahın günü sporumu yapıyorum baklavalarımdan geçilmiyor
biraz da bulmaca falan çöz kitap oku baklavalardan beyninde faydalansın ;)
ha ha D:
Cunku sismansiniz ben bile bakmam size ezikler
Dil pabuç gibi eminim sicilasi bir tipin vardır :)
ergen error :)
beyin çalışıyor dile yansıyor ;) aklı ermeyenler anlayamaz :)
Allah belanı versin lanet şey kalp kırmak kadar kötü bişey var mı l*n bu dünyada o* sen git anal oral yap sevgiline sonrada evlenince kocana bakire oldugunu yuttur o daha iyi dimi kahpe
kocama niye bakire olduğumu yutturmaya çalışayım ihtiyacım yok :D
Kilodan yüzleri görünmedigi için
doğru zayıfların popo ve göğüsler daha cazip tabi. yüzü kim ne yapsın
Hepsi önemlidir :)
Gel kız seni sevmeyen ölsün :D (not: ölü biri)
kızların kilolu erkeklere bakış açısı da aynı
Kim demiş ben şişman kızlardan hoşlanıyorum
erkek gözü estedige önem veriyor ondandır
gönül herşeyin güzelini istediğinden
Zayıf kız hoş değildir ki nerden çıkardın bunu
bide diyolarki iç güzelliği önemli :DD:dD:D:dd
hayır dürüst olsunlar canımı yesinler :)) kız çocuğa 2 kere boynuz taktı hala kızın peşinde neden çünkü kızda bir popo var hakikatten nefis :)
Bir insana yanında ki yakısmalı
dekor yapıyoruz çünkü evet
bu kızın sorunları var
sadece muhabbet ederim çok neşeli olurlar
hanginin yüzüne bakıyoruz ki
sen ben olsan senle çıkarmıydın
kilolu hatunları bir konuda çok seviyorum
Jajsjdjdjdkfkd
? güldün mü sen
Ben bakıyorum ama onlar hiç bakmıyorlar :)
ben şişman kızlardan hoşlanıyorum çok ciddiyim
Sen kilolu veya kisa erkeklere bakiyomusun?
neden bakmıyım? o ışık öyle farklı bir şeydir ki. bütün arkadaş çevrem bilir okan bayülgenin deli gibi hastasıyımdır. insanın içindeki ışık dışına yansımalı. bunun aslında ne güzellikle ne çirkinlikle ne kiloyla ne de boyla alakası yok. ama çoğu insan öyle bir set çekiyor ki belirli özelliklerin dışındakileri görmezden geliyorlar hatta daha kötüsü aşağılayıp değersiz görmek için ellerinden geleni yapıyorlar
Ben onların neyse
okan bayulgen 168 topuklu giyip 175 oluyo :D yani cok kisa degil normal hatta turkiyeye gore kisadan kastim o değil neyse bisey anlatcaktim vazgectim
Kız anlatamamışta o ışık ihtiyaçtan (kimisi için cinsellik kimisi için duygusallık değişir yemek yapan erkek gozluk takan erkek fantaziye ve kişiliğe göre değişir) doğuyor
Kilolu olman farketmez. Misal ben kilolulardan da zayıflardan da hoşlanıyorum beni anlaması empati kurması yeter bir insanın ki genelde empati kuran erkekler de bana o gözle bakmıyor sanırım genelde kankam oluyorlar
Herkesin zevkine herkes uyar bence. dış görünüş değil de kişilik olayı önemli benim için şahsen
KİLO SINIRINA KARŞIYIM tlc kanalındaki 250 kiloluk bir insan olmaz ya karşımda türkiye burası 90 100 kilodan da zarar gelmez tatlı oluyolar
kilolu kısa erkekte candır
zayıf kısa erkekte candır
Kel erkekte candır
Dişlekte candır
Renkli gozlu degil diye çirkin hissedenlere de duyuru kahve renkli goz daha çekici
Başka
Saçta beyaz olması ilgi çekicidir merak edersin acaba sorunlarımı var yoksa genetikmi diye
ÖNEMLİ OLAN KİŞİLİK
UMARIM Bİ GÜN BU SAÇMA BAŞLIKLAR AÇILMAZ KALP GÖZÜ KAZANIR
Zayiflamayi dene knk jsjdkdkf
Ben çokseviyorum kilolu kizlari
Uğraşmayın böyle işlerle kilo verin sorun çözülür
Hayır kız bulunmuyo bırak düzgnünü :D
bakmadığımızı kim söyledi
Sıkma canını boşverrr sen hep gül :):)
Ben hep kilolu sevdim zayıf sevmem
gizli olmasan bakardık be :)
Kocagotlu kızlar cok agresif oluyor hiç çekilmez
nasıl bir tespittir bu :D
yüzü güzelse bakarz
eyvalahl
yanılıyosun kardeşim genel olarak öyle bişe yok
bal gibi var.
yoo aksine şişmanlar çok tatlı oluyor...
Aynen bal gibi VAR
@aysegulkeyboardist öyle deme ama ya. s
Ikimiz de sismaniz ve ikimiz de var diyoruz... sismankiz olmadan anlamazsin
ama öyle demeyin yaaa şişmanlarında sevimli yönü çok var
bırak bırak bunlar hep klavyede var derler gerçek hayatta görünmez olursun
uzaktan sevimli anca.
Boyle umutsuz olursaniz olmaz ztn azcik guven olsun sizdede ama
çünkü göbeklerinden yüzleri gözükmüyor :D:D:D
hahahahahahaha
böyle birşey yok kesinlikle
BBW olmadığı sürece sıkıntı yok
Hic ilgimi cekmiyor şahsen
bence sişman kızlar daha tatlı oluyor
Bende arıyorum bulamıyorum olaya bak :D
bence şişman kızların yüzleri daha güzel olyor
Kısmet Olursa Bakarım Tabiki.
havalar soğudu artık şişmanlar mesaj atabılır :)
%80-%90 lık kesim zayıflardan hoşlandığı için.
itiraf etmeliyim ki sevişirken iğrenç oluyor
ön yargıdan dolayı
Şişman oldukları icin
dolgun vucut bence daha güzel
çirkin oluyolar da ondan
sana çirkinleri denk gelmiş.
tamam güzel olanda var ama kilosu onu çirkin yapıyor işte
yanlışsın. güzel ama şişman olabilir. sadece şişman olduğu için bir kişi çirkin olmaz. hat meselesidir bu.
cırkın oluyo ıste * gıdıgın oluyo cabuk terlıyosunuz pıslık pısmanlar
ben kilo verebilirim de beyin nakli daha zor iş. umarım yakın zamanda beyin naklini gerçekleştirirsin ;)
Şişman olduğu içın çirkin oluyo kabul et artık olmasa böyle muamele görmezler.
Vercen mi?
Kac kg sun
95 kg
Boy kaç
1.70
10 kg daha versen boyuna gore iyi olucak uyumadn once bir sey yemiceksin ozellikle
tamam doktorcuğum
:))
Öyle yapan yanlıştır
yanlıs dusunuyorsun
çünkü şişman