• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Neden şişman kızların yüzüne bile bakmıyorsunuz? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
14
Yapay Zekaya Sor
Neden şişman kızların yüzüne bile bakmıyorsunuz?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

51

Cevap

204

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • hgharun
    hgharun Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Neden mi cunku cinsel olarak cekici bulmuyorum kendi adima

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet doğru olan bu. dürüst yorumun için teşekkürler

      Yorumla
    • hgharun
      hgharun
      +1 yıl

      Rica ederim biz erkekler cinsel yaratilmisiz yapabilecegim birsey yok

      Yorumla
  • muratacikfikir
    muratacikfikir Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Aşırı kilolu olmadıktan sonra sıkıntı yok , çok kilo almamaya özen göstermeli bayanlar bence , ama rahatsızlığına bağlıysa bişey diyemem. Allah şifa versin en kısa zamanda.
    Eşimde hafif kilolu ama çok güzel bir bayan, bide vucut yapısı kalın ama çok hoş , Erkekler dört dönüyo etrafında valla , ama benim eşim sonuçta :D

    0
    2 Yorumla
    • muhhatt
      muhhatt
      +1 yıl

      Sende gelmiş eşini (!) Övuyosun vücudunun şeklini falan anlatiyosun.. Ilginc bu kadar geniş olmamali insanlar bırak da eşinin vücudu ozeliniz olsun..

      Yorumla
    • muratacikfikir
      muratacikfikir
      +1 yıl

      sanane

      Yorumla
  • bomonti216
    bomonti216 Takip Et
    Guru Yaş: 48
    +1 yıl

    seni bu arkadas onuda sana havale ediyorum

    www.kizlarsoruyor.com/.../q2081509-sisman-kizlar-neden-normal-erkekleri-sevmiyor

    1
    0 Yorumla
  • selcukbey
    selcukbey Takip Et
    Guru Yaş: 44
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    En çirkin kadın sismanlardir. Erkek kadının bedenini sever çünkü onu kullanır mutlu olur. Kadınlar erkeğin karakterini sever. Karaktersiz erkek sizin için neyse şişman kadın bizim için odur. Sevilmeye layık olduğunu dusunuyorsan boğazından fedakarlık yapacaksın. Bu kadar zayıf ve zarif rakibin varken neden düşmanlara baksinlan

    0
    3 Yorumla
    • CiCeK6
      CiCeK6
      +1 yıl

      Kadin erkegin bedenini kullanmiyor mu yani?

      Yorumla
    • askkadini01
      askkadini01
      +1 yıl

      bu ne bicim yorum ya senin icin hersey seksmi?

      Yorumla
    • selcukbey
      selcukbey
      +1 yıl

      @askkadini01 erkekler için seks çok şeydir ama herşey değildir. O ölümsüz aşklar hep filmlerde olur biraz gerçekçi olun. Dış gorunusten soyutlanan sevgiler çok azdır milyonda bir belki. Herkesten aynı sevgiyi beklemek sacmadir.
      @CiCeK6 kadında kullanır ama kadınla erkeğin cinselliğe bakış açısı farklıdır kıyaslamak mantıksız. Kadın için korunma sevilme değer görme ön plandadır.

      Yorumla
  • MuSiCiAN1
    MuSiCiAN1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Bu soru ile çirkin ama parali erkekleri, ya da zibidi erkekleri neden tercih ediyorsunuz sorusu ile hemen hemen eş değer.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      doğrudur.

      Yorumla
  • Doruk_han
    Doruk_han Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ben şişman insanlardan hoşlanmıyorum bunun sebebi de şişman olan insanın kendisine saygısı yok demektr benim kitabımda. Kimse şişmanlığın iyi bişey olduğunu savunamaz ve bunu bile boğazına, iradesine hakim olamayan günde 1 saat spor yapmaktan aciz olan insanları ne arkadaş olarak ne sevgili olarak nede başka bişey olarak barındırmıyorum hayatımda.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      şişmanlardan hariç hayatında barındırmadığın insanların özelliklerini merak ettim. hayatındaki her insan karakterli ve düzgünse sözüm yok. ben mesela insanın yüzüne gülüp arkasından iş çeviren. 10 lafından 9 u yalan olan insanları barındırmıyorum. ve o insanlarla aynı ortamda olmayı kendi karakterime yakıştıramıyorum. normal erkek arkadaşlarımda bu özelliğimi çok beğendiklerini söylerler.

      Yorumla
    • Heyecanlıyımv
      Heyecanlıyımv
      +1 yıl

      Kilo hastalığı olan insanlar var kilo veremiyolar hayvan gibi spor yapıyolar yemiyolar veremiyolar o kiloları bu yorum acımasızca değilmi etraflıca düşününce o insanlar bu düşüncelerden dolayı intihar ediyorlar bu yorumları okuyo önemsiyolar aslında

      Yorumla
  • duygusalsosyopat
    duygusalsosyopat Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40 , eic 53%
    +1 yıl

    Önce şunda bir netleşelim aynaya bakinca sen kendini begeniyormusun ki elin oğlu seni beyensin kusura bakma ama yaninda yürürken yakismali hatun dedigin.. erkekte cok tip aranmaz karizmadir erkegi gösteren ama kadin dikkat edecek...

    2
    0 Yorumla
  • PinkFish
    PinkFish Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 32%
    +1 yıl

    Çünkü kilo senin suçun. Seni dış gorunusunle yargilayamazlar çünkü sen secmedin ama kiloyu sen yapıyorsun ve verememenin bahanesi yok.

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Benim boyum uzun olduğu için 75 kilo biraz zayıf gösteriyor normal sayılırım yani aslında.
    Şişman kız şişman erkek sever gibi geliyor bana ben ona itici gelicem diye korkuyorum yoksa ben 2 kere gayet şişman denilebilecek kızdan hoşlandım söyleyemedim :(

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır benim için yüz ve huy güzelliği önemli. zaten fazla şişman erkek olmadı etrafımda. olanlarda dünyada yalnız kalsam bakmam karakterleri yok çünkü.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani senden zayıfa bakarsın öyle mi keşke senin gibi olsa herkes keşke :((

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sadece zayıfa diye bir şey söylemedim. hali tavırları huyu beni etkilemesi gerek

      Yorumla
  • LeBadan
    LeBadan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Alakası yok.. Bazı Erkekler kilolulardan hoşlanır bazıları zayıflardan.. bazı kadınlara kel erkekler çekici gelir bazılarına ise itici.. insanların tercihleri ve istekleri değişkendir.. o yüzden çok farklı konular.. her insanın veya her erkeğin öyle görmediğine eminim..

    0
    0 Yorumla
  • Turkiyem052
    Turkiyem052 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    hayır canım ben şişman severim. ama bunun da bir orantısı olmalı.25 yaşındaki bir kızın 100kg olması en azından sağlık açıısından sıkıntısı var demektir. Ama ben kilolu kızları severim. Kilolu ve bakımlı kızlar da candır. düşünmeyin öyle bence.
    siz kızlar da kilolu erkek sevmiyorsunuz bunu da unutmamak gerek

    0
    1 Yorumla
    • Heyecanlıyımv
      Heyecanlıyımv
      +1 yıl

      Seviyolar kilolu erkekleri
      Kim diyo bunları
      Yumuşacık yastık gibi ve kibar nesi kötü onların :3

      Yorumla
  • Galleoni
    Galleoni Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    Ben açıkcası otobüste minübüste aksine güzel kızın yanına oturmaya tenezzül etmem. Kimsenin dış görünüşü ile yargılamak ve küçümsemeye hakkımız yok. He gönül ne ister o ayrı. Benim mesela takıntım var. Balık etli bile olmasını tercih etmem kız arkadaşımın. Zevk meselesi bu ama.

    0
    0 Yorumla
  • firetech
    firetech Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 438 cevap paylaştı.

    Taktığın şeye bak ya sen de önemli olan insanın gönlünün güzel olması, gerisi hikaye :) güzellik, çirkinlik, zayıflık, şişmanlık hepsi gelip geçici şeyler. O zayıf kızlar bir kortizonlu ilaç kullansın bakalım nasıl şişiyorlar anında balon gibi. Bir insanın somut kısmını ikinci plana alıp gönlünü seversen iş biter zaten. Güzellik bir kazayla yok olabilir ama gönüldeki sıcaklık biraz zor gider be :)

    1
    0 Yorumla
  • xman1905
    xman1905 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Neden mi? Her erkeğin isteği evli bile olsa deli gibi de sevse ya da sadece zevk içinde olsa kızı kucağına alabilmek ister. Kötü manada düşünme. Mesela benim hayalimdir evlendiğim kızı kucağımda taşımak. Tabi seks boyutu da var o ayrı konu. Ve biraz etli butlu olmasını erkekler sever. Ama aşırıysa kimse hoşlanmaz normaldir. Onu bunu bırak sağlık için kilo vermeye bak.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      biliyorum bahsettiğim şey o zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kucağa gelmeyecek kız kız değil çünkü. hayatınız çük olmuş be :))

      Yorumla
  • JamesHuntF1
    JamesHuntF1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    bana da zayıf kızlar itici geliyo kız dedin etli butlu olcak kemik yıgını gibi geliyor zayıf kızlar düşünüyorum ilişkide nasıl olur diye ancak bir tarafları kırılcak gibi duruyorlar birde takır tukur sesi geliceğine şap şup sesi gelmesini yeylerim herşey cinsellik değil tabiki ancak insanın bakarken hoşlanması gerekiyor hoşuna gitmesi gerekiyor zayıf kızlar içimi karartıyor sanki mütait malzemeden çalmış :D

    2
    0 Yorumla
  • YaramDerin
    YaramDerin Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    yaradılıştan gelen bir durum
    kızlar yakışıklı fit bir erkek
    arkekler güzel fit bir kız isiter
    çirkin dediklerimiz sistemin kurbanı oluyor
    ne bir sevgili nede bir flort onları bulmaz
    sevgili ve flört olayı güzel ve yakışıklıların yaşadığı bir olay
    başka şeylere yönel

    0
    0 Yorumla
  • TabaktakiSonKurabiye
    TabaktakiSonKurabiye Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yüzüne bakılcak gibi degillerde ondan bakmiyoruz. Daha kendini sevmeyen kendi bedenine eziyet eden iradesiz bir insan bizi ne kadar sevebilirki? Bazıları hastalıklı olanlarda var dicekler onlar zaten uğraşıp hafif şisman bir duruma gelebiliyolar alicilarida oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • fuocoturco
    fuocoturco Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    eğer sende zayıf olsaydın yüzüme bile bakmazdın emin ol bide güzelsen hiç bakmazdın

    61
    19 Yorumla
    • BahtliBedevi
      BahtliBedevi
      +1 yıl

      Bu iyiymiş.

      Yorumla
    • HadiGelSene
      HadiGelSene
      +1 yıl

      aynen bundan daha iyi bir cevap düşünemedim

      Yorumla
    • Bilimsel
      Bilimsel
      +1 yıl

      İyi söyledin

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      bunu aşağılamak için yazmadım gerçekleri yazdım

      Yorumla
    • Quax_
      Quax_
      +1 yıl

      +1+1+1+1

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      soran hiç cevap yazmıyo

      Yorumla
    • aloss
      aloss
      +1 yıl

      Çok iyiydi

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      kimseyi şekliyle yadırgamam bende zayıfım rahatsızlık olabilir vs olabilir dediğin gibide orda burada uzaklaşmam diğerleri neyse onlarda odur bir arkadaşın dediği gibi yanına yakışan ister herkes :(

      Yorumla
    • Erdbeere
      Erdbeere
      +1 yıl

      +1 :D

      Yorumla
    • Suyakanargibikandım
      Suyakanargibikandım
      +1 yıl

      Doğru söze ne denir

      Yorumla
    • HakanBeyler
      HakanBeyler
      +1 yıl

      bu yorum bence EİC. imzamı atarım.

      Yorumla
    • askkadini01
      askkadini01
      +1 yıl

      +1 dogru demisin

      Yorumla
    • ipekyolu
      ipekyolu
      +1 yıl

      En iyi cevap.. +1

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      Soran arkadas okadar kisi yazdi bir sen yazmadin

      Yorumla
    • birşeyolmasın
      birşeyolmasın
      +1 yıl

      süperdi millet duymak ıstedıgını eic yapıyor. birazdan guzelsın hoışsun yazanın bırıni eic yapar gecer

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      @birşeyolmasın aynen öyle işine geleni seciyo bana cevap yazmadı haksızsın deseydi ya da haklısın ama gercek bu işte soran kız zayıf olsaydı yakışıklı aricaktı

      Yorumla
    • birşeyolmasın
      birşeyolmasın
      +1 yıl

      sen git ye ye ye dikkat etme sonrada brad pitt tarzı olucak tarkan sacı olcak dişlek olmişcak de. Dengını bul kopğek gıbı secsın abı

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      @birşeyolmasın o kız zayıfken yakışıklı aricaksa bende kendime göre birini ararım hakkımda bu demek değil onlardan uzak dururum arkadaşım olur dostum olur ama eşim olmaz

      Yorumla
    • GönülDostu07
      GönülDostu07
      +1 yıl

      Ağır tespit :)) Helal olsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    sisman erkeklerin durumu daha vahim siz neden onlara bakmiyorsunuz? once bunu soyle

    3
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      benim için yüz ve huy güzelliği önemli. bu zamana kadar tanıdığım şişman erkekler dünya güzeli olsa yine bakmazdım karakter denen bir şey yoktu çünkü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      senin gibi kizlar az... cogu bakmiyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben şişmanım ama güzelim. benim tek defom kilo. kilo değişir ama çirkinlik değişmez. çirkin erkeğe de bakarım ama beni etkileyecek şeyleri olması lazım. bu zamana kadar dünya yakışıklılarından hoşlanmadım zaten. hep bir ışık gördüğüm kişiler cazip geldi bana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben eskiden sismandim... malesef turkiye de hayat sisman erkeklere gore cok acimasiz...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      türkiye şişmanlar için çok acımasız. kız olsun erkek olsun. ingiltere de komşumuzun akrabası var kız 137 kilo. geçen ay ingiliz biriyle nişanlandı ve zayıflamaya başlamış

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    neden bunlardan ders çıkartıp kendinle barışıp bir hedef kilo belirleyip kendi başarını kendin yazmıyorsun da, oturup beyaz atlı prensini bekliyorsun acaba. önce sen kendin için bişeylerle mücadele edeceksin. ayrıca ben şişman zayıf ayrımı yapmam iyi niyetli olsun canımı yesin.

    2
    0 Yorumla
  • Akşamüstüsevmeler
    Akşamüstüsevmeler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kanka ben kilo verdim 23 kilo simdi de belalim var okulda sakin kilo verme sonradan b*ka sariyo olaylar.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ohaa o da kötü :))

      Yorumla
  • heartvalo93
    heartvalo93 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl

    Çünkü ben zayıf halimle spor yapıp kas yapmaya çalışırken şişmanların lömbür lömbür gezip deli gibi yemesi komiğime gidiyor. Sağlık sorunu varsa ayrı ama yoksa hakkaten çok fena yani.

    1
    1 Yorumla
    • viteskolu
      viteskolu
      +1 yıl

      Kas demek saglik demek mi?

      Yorumla
  • runyaa
    runyaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Bebeğim cok takılma bunlara herkes hak ettigini er gec buluyo ;) Bende tontiş bir kızım ama inan takılmıyorum salla geç 😄

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler ☺☺

      Yorumla
  • AloneLove
    AloneLove Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Her insan sevilmeyi hakeder şişman olup olmaması detay bence

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • Txyzxd
    Txyzxd Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    +1 yıl

    Zayıf kızların yüzü çirkin olmuyor ki 😒 kendini bunu diyerek avutma genelleme yapamayacağın kadar çok zayıf kız var ayrıca zayıf kızların yüzleri çok daha güzel çünkü ufak yüzleri var gözleri dudakları yüzlerinde büyük duruyor ve yüz hatları belirgin oluyor. Ben sadece surata bakarım ama benim beğendiğim kızlar hep zayıf kızlar Keşke ben de baya bir zayıf olsam

    0
    0 Yorumla
  • Daise
    Daise Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Güzellik göreceli değil aslında haklısın ne güzeller var görüyorum bom boşlar ve yaşları küçük olmasına rağmen o kadar cahilce davranıyorlar ki, uğraşanlara sabır versin...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      amin

      Yorumla
  • dildobaggins
    dildobaggins Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Ya seks için değil senin iki takibin olsa biri sumocu biri de kerem bursin sen hangisini secerdin ikisini de tanimiyorsun ya da taniyorsun ve ikisi de ayni karakterdeler

    1
    7 Yorumla
    • dildobaggins
      dildobaggins
      +1 yıl

      Talip*

      Yorumla
    • dildobaggins
      dildobaggins
      +1 yıl

      Ayrıca bize sataşana git zayıfla madem. Şişmanlık hem sağlığa zararlı hem görüntü kirliliği

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben zayıflarım da şimdi de güzelim daha da güzel olurum. bazıların hem beyin hem yüz nakli yaptırması lazım ;) hem sen korkma biraz akıl ve zevk sahibi bir kız 500 kiloda olsa senin talibin olmaz hadi yine iyisin ;)

      Yorumla
    • dildobaggins
      dildobaggins
      +1 yıl

      Sana da anca mecburiyetten bakarlar büyük olduğun için kafasini nereye cevirse seni gorur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ay ne güzel baktıkları her yerde ben olurum *_* beyinsiz olarak görülmekten iyidir be gülüm şimdi daha da sevmeye başladım hem aklımı hem kendimi :))

      Yorumla
    • dildobaggins
      dildobaggins
      +1 yıl

      Aklın olsaydı karşı cins ben sismanim diye bakmıyor bana diye düşünür ve kilo verirdin. Haberlerde çıkıp duruyorlar benim yasimda kızlar kilo vermiş o kadar güzel olmuşlar ki. hem kilolu olmak sağlığa zararlı

      Yorumla
    • dildobaggins
      dildobaggins
      +1 yıl

      Hem kendine güvenin falan da 0 masal okuma bize. yoksa gizli kullanıcı olmazdın demek ki şişman olduğundan dolayı utaniyorsun.

      Yorumla
  • enginnuzun
    enginnuzun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Dışını begenmediginin icini merak etmezsin, bu kadar basit... sismandan zayifla o zaman, yapicagin tek sey yemek yememek... dunyanin en kolay seyi bisey yapmamaktir sende bisey yapma ve yemek yeme bu. kadar basit..

    1
    0 Yorumla
  • acikcumle
    acikcumle Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    eğer ben spor yapıp şişmanlamamaya zayıf düzgün kızların bakabileceği biri olmaya çalışıyorsam kızlar da aynısını yapmalı. Yok öyle ben şişmanım niye bakmıyorsun.

    3
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyi hayırlı işler sana o zaman. dışı kadar içi düzgününü de bulursun belki. ya da senin için önemli değildir o kadar içi.

      Yorumla
    • acikcumle
      acikcumle
      +1 yıl

      sadece iç değildir herşey. hem iç olacak hem dış. ben her ikisini de buldum gayette mutluyum. dışım iyi olmadığı zaman ezildiğimi bilirim. böyle bu hayat. acımayacaksın. acırsan acınacak hale düşersin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen. bende aptallara hiç acımıyorum mesela. ne halleri varsa görsünler

      Yorumla
    • acikcumle
      acikcumle
      +1 yıl

      aferin

      Yorumla
  • acilin_erkek_geldi
    acilin_erkek_geldi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    Kilolu kızların daha sempatik, zeki ve tatmin edici olduklarını düşünüyorum.

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zekama ve kişiliğime çok güvenirim. teşekkürler en azından ön yargılı olmadığın için.

      Yorumla
    • acilin_erkek_geldi
      acilin_erkek_geldi
      +1 yıl

      Zaten bu mantıklı soruyu ancak zeki biri sorabilirdi. Rica ederim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kişi kendinde de aynı özellik varsa karşısındakindeki fark edebilirmiş. tekrar teşekkürler.

      Yorumla
  • gizlisee
    gizlisee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 37%
    +1 yıl

    ben balık etli kızlardan hoşlanıyorum ama çok zayıf bir erkek olduğum için balık etli kız beni kabul etmiyor kendisi gibi balık etli erkek arıyor

    0
    0 Yorumla
  • shelley
    shelley Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl

    şişman kadın candır. hep söylüyorum ince kürdan gibi kızlar gerçekten iğrenç

    1
    0 Yorumla
  • JemBey
    JemBey Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Kilolarından yüzünü geçtim kafası gözükse bakıcaz yüzlerine. :/

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      beyinsiz olmaktan iyidir

      Yorumla
    • JemBey
      JemBey
      +1 yıl

      Beyin olupta kullanamamak kadar kötü birşey yok ama kardeş.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet bunu en iyi kendinden bilmen güzel tespit

      Yorumla
    • JemBey
      JemBey
      +1 yıl

      Beyinsiz ve şişman yaşamında başarılar dilerim o zaman kardeş.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ignorance is bliss canım :*

      Yorumla
    • JemBey
      JemBey
      +1 yıl

      Gotan morgan frolayn icabında mayna fro bebeğim. :/

      Yorumla
  • hamza
    hamza Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bence sen kendini aşan erkeklere bakıyosun ondan şisman yata tipsiz erkeklere bakarsan olur ama sende onlara bakmazsn arkadaşlarn dalga geçer die

    1
    1 Yorumla
    • Heyecanlıyımv
      Heyecanlıyımv
      +1 yıl

      Toplumu onemseyen kişi olgunlaşmamıştır zaten sevgiliyi boşversin. Ki başlığı yazan kişi de yanınıza yakışmaz etraf dalga geçer diye mi korkuyosunuz demiş öyle düşünmeyen biri olduğu belli başlığa bakıp yazmamalısın o kız bu yorumları önemseyip okuyor

      Yorumla
  • misterALP
    misterALP Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 705 cevap paylaştı.

    Ben inceyim o yüzden yani.. Dengim olmadığımdan.. Balık etli tamam ama gerçekten kilolu olunca olmuyor yani..

    0
    0 Yorumla
  • AizenSousuke
    AizenSousuke Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Sen çirkinlere bakıyor musun? İşin gücün saçmalamak, zayıfla tutan mı var? Biraz az ye zayıflarsın.

    4
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben çirkin değilim ki? şişmanlık ayrı güzellik ayrı

      Yorumla
    • AizenSousuke
      AizenSousuke
      +1 yıl

      İşine gelmedi değil mi? İkisi ayrı şeylermişmiş, Allah aşkına aldığınız oksijen beyninize gitmiyor mu? Senin dert ettiğin fiziksel özellik değil mi? Şimanlık, zayıflık, güzellik, çirkinlik fiziksel özellik değil mi? Bunlar nasıl aynı şey olmuyor?

      Ayrıca kendine güzel diyecek kadar öz güveni nereden aldın şişman arkadaş?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      valla etrafımdaki herkes aynı şeyi söylüyor. şişman ama çok güzel bir kızsın deniliyor. bunlara dayanarak söylüyorum. şişman bir insan da güzel olabilir ama hayatı manken resimlerine bakıp 31 çekmek olan birisine bunu izah edemezsin tabi ki o şişmanlıkla güzelliğin ayrı kavramlar olduğunu ayırt edemez. çünkü beynine pompalayacağı kana başka organlara nakil etmekle meşguldür. hadi eyvallah :*

      Yorumla
    • Hasnicktiryav
      Hasnicktiryav
      +1 yıl

      zehir kustu

      Yorumla
    • AizenSousuke
      AizenSousuke
      +1 yıl

      @Hasnicktiryav itin havlamasıyla bir şey olmuyor dostum. Herkesi kendi gibi bacak arasıyla düşünüyor sanıyor bu aptal kız. Ateşi başına vurmuş kimse bakmıyor diye. Baksana herkese havlıyor

      Yorumla
    • Hasnicktiryav
      Hasnicktiryav
      +1 yıl

      sana katılıyorum

      Yorumla
    • AizenSousuke
      AizenSousuke
      +1 yıl

      @Hasnicktiryav bu aptal kıza normal bir şekilde cevap vermeme rağmen gene havlamış. Cevabımda hiçbir cinsellik ifadesi kullanmadığım halde bana ''sapık'' ifadesini kullanmış aciz yaratık. Fiziksel özelliklerden şikayetçi ama kendisi çirkin birine bakmazmış. Güzellikle şişmanlık ayrıymış bak sen... :)

      Yorumla
    • Hasnicktiryav
      Hasnicktiryav
      +1 yıl

      eden bulur kardeş

      Yorumla
  • Humanpatist
    Humanpatist Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Neden şişman erkeklere kızlar bakmıyorsa aynı sebepten.
    Estetik kaygısı her insanda ister istemez bulunur.

    1
    0 Yorumla
  • akucukdogan
    akucukdogan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Her kör satıcının bir topal alıcısı der ve giderim.

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      umarım sana da bir topal alıcı bulunur. hadi eyvallah

      Yorumla
    • akucukdogan
      akucukdogan
      +1 yıl

      Çok çok topal alıcılar merak etme. Fakat buradaki satıcı ben değilim. ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kör şansı demekki. bende sana pazarlama yapmıyorum zaten hadi bye bye

      Yorumla
    • akucukdogan
      akucukdogan
      +1 yıl

      Yapma zaten :) Tripde yapma. Soru sordun cevapladık. Alınma gücenme yok. Hayırlı geceler sana :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Neden u kadar takinti yaptin ki senin abartcagin kadar bir durum yok ortada bazilari zayif aever bazilari balik etli bazilari sisman bence piskologa git ya da diyet yap bu kadar takinti yaptiysan

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bazıları mı? bu devirde şişmanlar anca yatakta fantezi olsun diye seviliyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Vallaha kusura bakmada sisman fantezisi yapan yokluktan yapar sismanda olsa kiz kendine bakmali ve madem. bu kadar takintilisin sen kendin icin bir seyler yap zayiflamaya calis senin düşüncen cok yanls

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      valla benim kadar kendine bakan hiçbir kız yok. üstü başı pislikten kırılan ter kokan kızlar götürüyor işi. hiçbir şey tek başına olmaz. ben kendimce çabalıyorum zaten ama herkes kendi yaşadığı hayatı bilir. ayrıca sorum benim takıntım değildi.

      Yorumla
  • pepsii
    pepsii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ulan bizim fakülte de biz kız var hafif sarışın ama tatlı bir yüzü var. Gidip tanissam mi tanismasam mi cok kararsizm. bir kilo verse taş olur elden de kaçırmak istrmyrm içim içimi yiyor. :D

    0
    0 Yorumla
  • Ketçaplısütlaç
    Ketçaplısütlaç Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Niye siz şişman erkeklere bakıyor musunuz? Yani illa kuz veya erkek şişman kim varsa illa birilerinin kriterlerine uyar ama çoğu kişinin kriterlerine uymaz.

    1
    0 Yorumla
  • Gunzero
    Gunzero Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Belki de biz sismanlarin kaderi budur
    Kilo vermeden rahat yok sana soylim
    Bay da olsan bayan da olsan farketmiyor...
    En kötü sisman kizin bile alicisi cikar bunu unutma...

    0
    0 Yorumla
  • hyroo
    hyroo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Önemli olan insanların karakteridir.
    Ancak ilk defa gordugumuz birinin karakterini bilemeyeceğimizden ilk olarak dış görüntüye bakarız.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayırlı bakmalar o zaman.

      Yorumla
    • dilannar
      dilannar
      +1 yıl

      Iy belediye sana baksın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Vallaha şahsen bence şisman kızlar zayıf kızlara göre daha çekici ki dalga geçsnleri bende anlamıyorum. Şişman kız bence zayıf kızdan daha iyidir

    0
    0 Yorumla
  • GarMing
    GarMing Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 47%
    +1 yıl

    şu tombiş kızlar bir eklesin buluşalım sevgili olalım ben kilolu kızlardan hoşlanıyorum

    0
    0 Yorumla
  • jckdnls_35
    jckdnls_35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 37%
    +1 yıl

    Bence herkesin muhakkak bir şansı vardır.. ayrıca şişman kızlar zayıf kızlardan çok daha çekici =)

    0
    0 Yorumla
  • EmreUyanık
    EmreUyanık Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 42%
    +1 yıl

    Bir resim atsan belki bizde bir fikir sahibi oluruz ;) Sorun sende mi değil mi diye

    0
    0 Yorumla
  • MUHARREM1453
    MUHARREM1453 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Kilolu kız çekici gelmiyor o yüzden yeni bir kardeş istemeyiz

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      dürüst cevap için teşekkürler

      Yorumla
  • recep1010
    recep1010 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47
    +1 yıl

    Erkekler Hep Güzel kızları, Kızlar hep Yakışıklı erkekleri arıyor sonra hep aşk acısı hep terkedilme asıl olanın dış güzellik değilde iç güzelllik olduğunu anladıkların herşey için çok geç oluyor...

    1
    0 Yorumla
  • CLeveRLee
    CLeveRLee Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Neden olmuyoz bakalım neden neden neden çunku sısmansınız her onunuze geleni yıonuzda ondan :)) dusunsenize restoranta gittiğinizi :))) saka saka..

    2
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oksijen israfı seni

      Yorumla
    • CLeveRLee
      CLeveRLee
      +1 yıl

      Duruma bakılırsa ben değil en çok sen yapıpsn :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ah bebeğim benim duruma bakmayıda bilmiyor :)))) eksilere iyi bak bakalım ;)

      Yorumla
    • CLeveRLee
      CLeveRLee
      +1 yıl

      Yauff çok... Tınnn sanki :)) sen sabah sabah bana laf yetiştircene kendinle ilgilen çaktın hade By..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yürüüüü taş arabası aritmetiği öğrende gel :D

      Yorumla
    • CLeveRLee
      CLeveRLee
      +1 yıl

      Ne dıon olm ::)))

      Yorumla
  • 1STANBLU34
    1STANBLU34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kesinlikle yanlış bir düşünce bence çünkü insanın değerleri karakteri daha önemlidir ister güzel olsun ister çirkin ister kör ister topal hiç farketmez benim için ama genelde insanlar bunları görmüyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Hanımfendi bence bukadar dert ediceğinize kararlı olun ve kiloları verin bu daha mantıklı.
    Çünkü sağlıklı bir insn oluyorsunuz en başta

    4
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sağlıklı ve kucağa gelebilecek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bak arkadaşım ben 7 yıldır spor yapıyorum kucağa oturmak için değil anladın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kızlar için söyledim zaten ne alaka?

      Yorumla
    • hohoyt
      hohoyt
      +1 yıl

      butun spor yapan kızlar kucaga oturmak ıcın spor yapıyo zaten haklsn

      Yorumla
  • Stellion
    Stellion Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    50 kiloyum şişman kızın yanında çocuğu gibimi dolaşayım? Ayrıca şişmanlık göreceli bir kavramdır.

    0
    0 Yorumla
  • kağan1991
    kağan1991 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    arkadaş bakıyosun suç bakmıyosun suç biz ne yapalım yani :S

    3
    0 Yorumla
  • Kava-banga
    Kava-banga Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    şişman insanların suratları çok sevimli oluyo bence :))

    0
    0 Yorumla
  • portakalçiçeği
    portakalçiçeği Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Eğer sende zayıf ve güzel olsan aynısını sende yapardın.. Genel olarak öyle bir hatamız var evet.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o karakter meselesi. kimseyi aşağılamazdım. dikkatimi çeken herkese de bakarım

      Yorumla
    • portakalçiçeği
      portakalçiçeği
      +1 yıl

      İşte algıların bile değişirdi. Kaç kilosun cidden merak ettim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      algı değişebilir de insanlık her daim kalmalı kişide. 95 kiloyum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    yüzüne bakarsak bizi de yemelerinden korkuyoruz. ve evet amaç sadece sevişmek, zaten iş çok sevmekle olsaydı bizi annemizden bacımızdan daha çok seven kadın bulamazdık. o yüzden biraz zayıflayın lütfen.

    1
    0 Yorumla
  • Dragovic
    Dragovic Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    sen istiyor biscolata erkeği, verecek 20 kilo daha :D

    1
    8 Yorumla
    • meLoDrammm
      meLoDrammm
      +1 yıl

      :DDDD victoria secret meleği onlar canısı :DDD

      Yorumla
    • Dragovic
      Dragovic
      +1 yıl

      hayır yani doğada böyle şeyler yok, sen hiç halter kaldıran bir ayı gördün mü, ya da mekik çeken bir bukalemun? yok. doğada yok :D

      Yorumla
    • Dragovic
      Dragovic
      +1 yıl

      al bu da etiketin @meLoDrammm unutmuşum :DD

      Yorumla
    • meLoDrammm
      meLoDrammm
      +1 yıl

      var :D bebeğim sen denk gelmemişsin ben üniversite de çok gördüm bende kiloluyum ama çirkin şansı yok işte :PPP

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      biscololata erkeği istiyorum ne yapmam gerek değildi sorum. şikayet edildin alakasız ceval

      Yorumla
    • Dragovic
      Dragovic
      +1 yıl

      zoruna gitmesin, yemekleri götürürken iyiydi, eleştirirken mi sorun oldu :DD

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      allah benim içtiğim ilaçlarıda sana içirsin görürüm ben seni o zaman ;)

      Yorumla
    • Dragovic
      Dragovic
      +1 yıl

      beddua etmeyelim lütfen. ayrıca sen zayıf olsaydın, sen de bakmazdın şişman erkeklere. her şeyin bir çözümü var. zayıflamak gibi mesela

      Yorumla
  • ozkanfb
    ozkanfb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    saçmalık ötesi bir yaklaşım seninki nerden çıkarıyosunz boyle şeylerlerii

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayattan

      Yorumla
    • ozkanfb
      ozkanfb
      +1 yıl

      bizde yaşıyoruz aynı hayatta ben nie gormuyorum boyle birşeyi ve şişman diyosun obez desen tammda şişman balık etli toplu hatunlarda Seksi sen yanlış anlamışsın sanırım hafiften pas versin bak nasıl gol oluyo :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      95 kiloyum. boyum 1,70. fiziğime uygun giyiniyorum. herkes yüzümün çok güzel olduğnu söylüyor. bir erkeğin yanına yakışmayacağımı düşünmüyorum. ama onlar öyle düşüyor maalesef ki güzel ve iyi olduğmu söyledikleri halde hala yalnızım

      Yorumla
    • ozkanfb
      ozkanfb
      +1 yıl

      ben 175 boyunda 70kiloyum cok sukur yuzumde idare eder ama bende yanlizim bunu kiloya falan baglamamak lazim bence bizde baska bir sorun var :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      orası öyle. ne manken gibi kızlar var hemd hanım hanımcık kızlar ama yalnızlar. demek ki kısmette biraz bu işler

      Yorumla
    • ozkanfb
      ozkanfb
      +1 yıl

      aynen bebegim sıkma canını :)

      Yorumla
  • By_emrah52
    By_emrah52 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Şişman oldukları içn :D ben o kadr fitness yapim yıllrca uğraşm ondn sonra benim gbi birinn yannda şişmn bir kz olsn göz var nizm var fizik kuralları var einstein görse kemikleri sızlar a q !!

    1
    1 Yorumla
    • Heyecanlıyımv
      Heyecanlıyımv
      +1 yıl

      Sesli harfler var hani

      Yorumla
  • Devamını Gör (135)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Neden şişman kızların yüzüne bile bakmıyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Şişko kızlar neden şişko olduğunu kabul etmez. s. s? 20 cevap verildi
Kilolu kızlar niye sevilmiyor kız muamelesi görmüyor? 32 cevap verildi
Neden şişman kızları sevmiyorsunuz? 27 cevap verildi
Kilolu kızlar hoşuma gidiyor neden yoklukta mısın a çevriliyor? 5 cevap verildi
Niye şişman kızları sevmiyorsunuz? 13 cevap verildi
Hafif kilolu kızlara neden hemen vay danam diyorsunuz? 24 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨