Arkasına dönecek kadar feci yakışıklı bir çocuk niye bu kadar bakar
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ay keşke bana da baksa makyajsız ve kapalı giyinirim hdhdhd saçım da boya yok dogalim neden bu yakisklar beni bulmaz of
Bana niye o kadar baktı arkadaşım şok geçirdi ilk defa görmüş böyle bir şey
Bu kadar bakan
Çok yakışıklı olunca sadece jartiyer crop giyenlere mi bakılmalıydı?
Benim göbeğim bile açık değil kapalı giyiyorum uzun pantolon dar bile giymemistim yolda bin tane kız var çırılçıplak giyinen full bakımlı makyajlı niye ben
Herkes çıplak giyindiği için farklı gelmişsindir
Ama çocuk gelip konuşacaktı ben konuşmadım gittim
İyi yaptın, bir daha nah denk gelirsin öyle adama
Abimler telefonumu yeni verdi öldürürler bu sefer
Cirkin bulmustur seni nasil bir cirkinliktir demistir
Cidden o kadar güzel değilim niye o kadar baktı arkasına döndü saatlerce baktı arkadaşım diyor ilk kez gördüm göz göze geldik ve ilk defa bir erkeğe bakarken içim bir hoş oldu
Uzun süredir
Ne yapim kezban kari
Senin kapalı olduğunu düşünmek çok acı verici... Hoşuna gitmiş miş... Yazık kafana çocuk da en az senin kadar SLKtır diye düşünüyorum herşeyi tipte arayan asalklar..
Çatla bebeğim kişi kendinde gördüğünü dışarıya söylermiş 😂😂😂çatlamaya devam et
Allah'ım.. sana geliyorum 😅 sen gitti açıl kziim ne olduğun belli değil
😂😂😂😂
Ha ben senin tesettürlü oldugnu sanmıştım.. pardon... Suç bende. Ne halt yiyorsan yiyebilirsinz hanfendi
Beğenmiştir olamaz mı
O kadar güzel değilim bence çocuk Avrupalı erkeklerden bile daha yakışıklı 1.90 zayıf yemyeşil gözlü kumral tarz bir şeydi
Senin kendini güzel bulmaman başkasının da öyle düşünmesi gerektiğini göstermez ki o seni güzel bulmuş olabilir
Göz göze geldik neredeyse beni herkesin içinde tutup çekecekti gibi bir his oluştu içimde geçene kadar ayırmadan gözlerimin içine baktı ve arkadaşım diyor arkasına dönmüş çocuk gelecekti neredeyse
Ama gelmedi?
Ben yüz vermedim direk yürüdüm
Bu olayı bir de 2018de yaşadım
Neden vermedin ki
5 yıldır görmedin mi bi daha
Çünkü tam arayışta olmadığım zamandı
Şimdi arayışta mısın
Şimdi arayista değilim ama çocuk aklımdan çıkmıyor gözleri hissettirdikleri
Yapıcak bişey yok 5 yıl olmuş evlenmiş bile olabilir şu an
Yok dün gördüm ne evlenmesi
5 yıl önceki ayrı biri 3 yıl sürdü unutamadım
Kendin söyledin 2018 diye
Tamam dün de ayrı oldu
Dünde başkasıyla mı
Evet
Neden konuşmadın peki
Bilmiyorum ki çocuk arkasına döndü arkadaşım dedi ki oha ilk defa böyle bir şey görüyorum çocuk nasıl bakıyor ve feci yakışıklı önce istemsizce baktım aşırı yakışıklıydı gözlerimi alamadım çocuk da fazlasıyla karşılık verdi
Tamam işte konuşsaydın yine kaçırmışsın
Ama ben ciddi ilişki istiyorum erkekler cinsellik istemediği için konuşmuyorum öyle düşündüm
Tamam da tanımadan bilemezsin ki ne istediğini
Çocuk beni yiyecek gibi baktı biraz benim yaşım olmuş 23 son sınıftayım cinsellik için yaklaşır diye düşündüm evlilik ciddi ilişki değil de kullanır atar diye düşündüm
En azından tanımaya çalışıp niyetini öğrenseydin eğer cinsellik isterse yine çıkarırdın hayatından şimdi öğrenme şansında yok
Kaderde varsa yine gelir bulur
Sen yine konuşmazsın 😄
Cocugu buldum 3 gündür instagramda ekli göndermeler paylaşıyor
Konuşmadınız mı
Yok gönderme paylaşıyor ben doğru insanım doğru kişiyse kalbimiz sonsuza kadar açık diye
Gerçek hesabınla mı takip ettin
Evet niye
Ekli dedin de 3 gündür yazmamış olması tuhaf geldi
Gönderme story paylaşıyor beni duymadi gibisinden storylwer paylaşıyor
Peki konuşmak için ne olmasını bekliyosun 😂
Onun mesaj atmasını erkek adım atar
Daha önceden hiç sevilmediğim için
Haklısın ama işte üç gündür yazmamış olması tuhaf geldi bana. Ayrıca öyle düşünme yanlış kişilerle yanlış şeyler yaşamaktansa yalnızlık daha iyidir
Normalde çok üzülüyordum ama öyle yalancı kızlar bir şey yaşayan kızların hepsi ayrıldı ben niye yalan söyleyemiyorum o kızlar gibi olamıyorum diye çok üzülüyordum
Üzülme işte birçoğu yaptıklarından yaşadıklarından pişman zaten
Ben ya yalan bile söyleyemiyorum hemen kendimi çok kötü hissediyorum yaş olmuş 23 bu yasa kadar tyttuysam artık evliliğe kadar tutmam gerek öpüşmek için bile
Instagramda evli sevgili reelsleri görüyorum bitiyorum
Öyle okulum 1 yıl kaldı son sınıfa geçtim benim için hiç sıkıntı değil düğüne bile gerek yok boş nikah bile yeterli hatta 1 kişilik yatağında 2. kisi de ben olurum yeter ki nikah olsun
Bu evlilik merakı neden sevgi açlığından mı cinsel açlıktan mı 😂
Boş nikah ne ya sen bi kadınsın değerli hissetmen gerek hissettirilmesi gerek
Sevgi açlığı tabiki cinsel açlık olsa evlenmeye ne gerek ama en çok da böyle kocanla storyler aşk şarkıları romantik anlar için istiyorum
Ne bileyim çok gözüm yok
Hayatına giren seni sevsinde gerisi kolay zaten
Evet cocuk dün mesaj attı
Konuşuyoruz 2 gündür evliliğe okey diyor ama buluşmak istiyor bende beni öpersen filan dedim evlenmek zorundasın söyledim anlattım
2 gündür konuştuğun biriyle evlilik? Nasıl bi kafa bu
Başta niyetimi söylüyorum
Takılmak içinse dedim baştan hayır
Çünkü ben konuştukça bağlanıyorum
Onun için bağlanmadan önce niyetimi göstermem gerekiyor
Tamam da evlilik için çooook erken millet 2-3 sene sevgili kalıp anca alabiliyorlar bu kararı ama yine boşananlar oluyo
Tamam da bulusmam sart ama benim evlilik takıntım var ben aşırı duygusalım çabuk bir erkege bağlanacak yapım var ve çocuk beni öptü birden niyeti farklıydı bilmiyordu bana yazık olacak
Bi öpücükten bişey olmaz abartma sende
Hiç öpüsmedim ama önemli bir şey evleneceğin zaman soruyorlar
İlkim boşa giymeye sevgiliyken aniden öptü diyelim ilerde evleneceğim zaman sıkıntı
Bekaretini kaybetmiyorsun sonuçta, biri seni öptü diye evlenmek zorunda diye bir şey mi var nasıl mantık bu belki hayatının hatasını yapıcaksın seni öptü diye biriyle evlenerek
Çok guzelsindir
O kadar güzel değilim bence ama çocukla bildiğin göz göze geldik gözlerini ayıramadi geçene kadar ve arkasını dönüp tekrar baktı arkadaşım dedi
Atsana bana fotonu mersk ettim