Beni kullanmak istedi, izin vermeyince ayrıldı. Kendimi nasıl toparlarım?

Uzun zamandır ilişkimiz var di önceden böyle değildi sonrasında değişti bnimle beraber olmak istedi güvendim kabul ettim beraber olduk beni yargılamayın ya da kötü konuşmayın lütfen zaten bu yüzden psikolojik tedavi oluyorum travma oldu bende sonrasında barışmak istedi reddettim bana şart sundu kabul edersem tekrar sevgili oluruz falan dedi reddettim çünkü yine kullanmaya çalıştı sende hiç vicdan yok mu dedim bende vicdan yok Allah korkusu da yok basının çaresine bak dedi ne yaparım bilmiyorum geleceğim nasıl olur orası da meçhul karşıma biri çıkar sa onu da kandırmak istemiyorum vicdanım rahat etmez düşüncelerinizi paylaşır mısınız

Beni kullanmak istedi, izin vermeyince ayrıldı. Kendimi nasıl toparlarım?
Cevapla