Çok üzgünüm. Geceleri devamlı geç saatlerde saatler süren tel konuşmaları vardı, sorunca da arkadaşlarının babası ölmüş diyordu her seferinde. Bende bu kadar tekrarlayınca {
O
(4 ay çıktık) yalan olduğunu artık anladım ona yüklendim, gece aradım açmadı konuşmasını asla bölmedi. Sonra sabahta istersem 7 ceddinede küfür ederim diye tehditkar bir üslupla yüklendi. Ve artık bitireceğimizi söyledi (ona iftira atmışım, ss de atmıyor) Onu çok sevdiğimi söyledim ama bıraktı beni, çok perişan haldeyim, ben bunları hak etmedim.
O
(4 ay çıktık) yalan olduğunu artık anladım ona yüklendim, gece aradım açmadı konuşmasını asla bölmedi. Sonra sabahta istersem 7 ceddinede küfür ederim diye tehditkar bir üslupla yüklendi. Ve artık bitireceğimizi söyledi (ona iftira atmışım, ss de atmıyor) Onu çok sevdiğimi söyledim ama bıraktı beni, çok perişan haldeyim, ben bunları hak etmedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer