Bir uygulamada tanıştığım çocukla buluştuk çocuk isteksizce gitti, neden?

Ya güzelim, akademisyen olma yolunda ilerliyorum , akıllı ve iyi kalpliyim de , üstelik giden çocuğun albenisi enerjisi de iyi değildi

Beni evime bırakıp gitti😂😂

Bir uygulamada tanıştığım çocukla buluştuk çocuk isteksizce gitti, neden?
Cevapla