Ya güzelim, akademisyen olma yolunda ilerliyorum , akıllı ve iyi kalpliyim de , üstelik giden çocuğun albenisi enerjisi de iyi değildi
Beni evime bırakıp gitti😂😂
Ya güzelim, akademisyen olma yolunda ilerliyorum , akıllı ve iyi kalpliyim de , üstelik giden çocuğun albenisi enerjisi de iyi değildi
Beni evime bırakıp gitti😂😂
En azından bırakıp gitmiş. Ben olsam hesabı kıza kitleyip işim var deyip topuklardim jshsjsbsjs o kadar emek verip bulustugun kisi beklentileri karşılamayınca baya kötü hissettiriyorsun. Benim beklentim fiziksel görünüşte değil. Onunla vakit geçirirken nasıl hissettiğim
Huzurlu bir insanım
Huzurlu değil nasıl anlaştığımız önemli. Hatırlıyorum bi kız benle konuşurken iki de bir telefonuna bakıyordu. Sanırım diğer flortune yazıyordu. Ayni sekil ona ödetmis bir daha yazmamistim
Bende baş hekimin kızını bırakıp gitmiştim..
Hobilerin ne demiştim iş çıkışı bazen arkadaşlarla maç izlemeye giderim dedi. O günden sonra görüşmedim kızla gözleri ela 32 yaşında uzun boylu boyu boyuma gayet güzel alımlı hanım bi kızdı
Cevap
16Cevap
Sana gore o iyi degilde ona gore de sen iyi degildin.
😂 evet
Seni yatağa atma peşinde değilmiş. Birde burdan bakmak lazım.
Demekki begenmediyse ya da umdugun gibi degilsin
Dostum bende yazdığına göre aklın kalmış onda. Seni reddetmesi üzmüş senin hayalin senin onu reddetmendi.
Keşke ben reddetseydim evet ya 😂😂
Tebrik ediyorum arkadaşı ozaman ☺️
😂😂😂 bende
bizim erkeklerin genel durumu böyle olsa cidden bazı kadınlar bu kadar ego içinde olmaz 3 tane ülke gezdim bizim ülke kadınları gibi egolu yok 😂
Hangi uygulama senin beğenmemiştir
🤣 evet de ben de onu beğenmemiştim karşılıklı olması komiğime geliyor
Olur bazen böyle ya belki görselde değildir sohbetin uyumamıştır bana çok denk geliyor öyle buradan konuşuyoruz gidiyorum Buluşuruz ama karşımdaki hatun iki kelime etmekten aciz ben de tek evetle uğurluyorum
Aksine diksiyonum muhabbetim iyidir
Yorgundum ondan heralde
Vay burasıda artık izdivaç programına döndü 😂
Nerde görüştünüz
eve gelim dememiş işte napsın:)
En azından öpmeye çalışmamıl
Umduğunu bulamamış olabilir
Beğenmemiş. net 🙃
🤣
Ben birakmazdim operdim ya da sana gelirdim
Olsun
Kader 😅😅
Yakın mı olmadı
kaç yaşındasın
Seni begenmemistir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?