Ben eşimden boşanmak istiyorum ondan çok soğudum ve haftaya perşembe aslında tatile uçuyoruz Türkiye’ye ben gelmek istemediğimi falan söyledim boşanmak istediğimi söyledim. Babaannem çok yaşlı az ömrü kalmış olabilir dedi ve oğlumuzu (10 aylık) görmek istiyor gidelim görsün belki iyi de gelir tatil eğer döndükten sonra hala boşanmak istiyorsan boşanırsın dedi.
Ve ben bir kere soğudummu asla geri ısınmam
Ve içimden bir his bu tatil de hiç bir şeyi değiştirmeyecek diyor..
Ama bana bencil muamelesi yapıyor beni ilgilendirmez dedim görüp görmemesi
Bana ozaman biraz daha saygılı olmayı bilecekti bu evlilik içerisinde
Ve ben bir kere soğudummu asla geri ısınmam
Ve içimden bir his bu tatil de hiç bir şeyi değiştirmeyecek diyor..
Ama bana bencil muamelesi yapıyor beni ilgilendirmez dedim görüp görmemesi
Bana ozaman biraz daha saygılı olmayı bilecekti bu evlilik içerisinde
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bencil olduğun kadar çıkarcı bi kadınmışsında
Bi an önce ayrılda adam hayatın güzelliklerinin farkına varsın
Bende varmak istiyorum artık hayatın güzelliklerine
Güzellikten kastın nedir?
Gerçek saygı sevgi özgürlük
Geçmiş olsun
Sadece bu olay boşanmaya itmiş olamaz sizi bence başka şeylerde var
Çok şey var ama anlatmaya gerek yok beni soğutmaya yeten şeyler
Anladım siz çoktan karar vermişsiniz
Çocuk kaç tane
1
Severek mi evlendiniz görücü usulü mü
Severek evlendik ama çabuk soğuttu kendinden
Eşin biraz seni dinlemiyor dinlesede anlamış gözükmüyor
ya da o da bunu istiyor
Çünkü sen gitmek istemiyorum turkiye ye ve boşanırım dediğinde seni vazgecirmeye çalışmıyor hatta hiç kale bile almayıp boşanmak istersen boşanırsın deyip kendi istediğini bencilce dikte ediyor
zor biri herşeyimi ters anlıyor ne desem ne yapsam inat sanıyor
Kıymet bilmiyor kavgalarda hep hakaret
Aslında kızlarla konuştuğunu öğrendiğim gün ve diskoya gittiğini öğrendiğimde çekip gitmeliydim
Belkide pişman olmuştur yaşlar kaç
Belki evlilik ağır geldi
Söyledi gidelim belki bize iyi gelir falan fılan uğraştı yani ama içimden bir ses gitme diyor
Çok huzursuz içim sanki bir şey olacak
O 34 ben 30
Evlilik ağır geldimi ona bilmiyorum
Konuştuğu kıza evlilik aslında çok kolaymış neden herkes zor diyor anlamadım demişti..
Erkekler biraz güzelliği bakıp ne bileyim bazı ihtiyaçları düzenli gidereceği inancıyla
Acele Karar verebiliyor anlatabildimmi bilmiyorum
Ama bana çok ağır geldi.. değer verdiğini sevdiğini hissetmiyorum çok hakaretler yedim çok eleştiriler suçlamalar iftiralar yedim kaç kez evden kovuldum ve ondan sonra hep bir şey olmamış gibi davranır ben tavır yaparsam da başlar yine suçlamalara manipüle etmelere
Diğer kuvvetli ihtimalde onun ailesiyle ilgili kavga veya anlaşmazlık yasadinmi özellıkle ANNESI
Narsistmi?
Evden koyuldum derken
Kavgada edilse erkek gitmeli evden
Sebep ne idu
Kavga değilde beni çok soğutan bir şey oldu ailesindende
Her büyün kavgada iş boşanmaya gelmişse hep annesiyle babasını çağırır bize kurban gösterir kendini ve babası nedense hep bana konuşuyor hiç anlamıyorum bir keresinde sinir oldum sen bana hep konuşacağına oğlunuza bir şeyler diyin hakaret eden o aldatan o niye hep bana bakıp sanki suçlu benmişim gibi konuşuyorsunuz anlamıyorum ya
Kızım ben onu işte bütün gün görüyorum ben onunla konuşuyorum sen merak etme dedi
Hiç zannetmiyorum.. ailesi korkuyor bundan sinirli diye
Bir ben hergün didişiyorum bununla kendimi ezdirmiyorum lafımı söylüyorum başka herkesi bezdirmiş
Inan çıkmazdayım kaç kez soruyorum acaba narsist mi acaba narsist olan ben miyim
Acaba ben mi gerçekten onu bu hale getirdim
Hep sen beni böyle yaptın falan diyor
Evlenmeden önce anlayamadın mi
Yani bana açık olmak gerekirse sevmiyorsam sırf babaannesi çocuğu görsün diye tatile gidip mutlu aile rolleri yapmak hiç mantıklı gelmiyor
Sınırlı bencil biri oldugunu
Bir kaç işaret vardı bir şeylerin normal olmadığına ama ondan sonra hep düzelirdi hep gönlümü alırdıı
Hem ozamanlar narsist falan fılan bilmiyordum böyle şeyleri
direkt boşan demek kolay
Ama çocuk var
Çekilmez diyorsan tabi o başka
Senin ailem turkiyede mi
Ya bu aralar aşırı iyi ve sabırlı sinir yapmıyor
Çözemedim 🤷🏻♀️ acaba izin yaklaşıyor diye keyfimi yerinde yoksa bir planlar peşinde mi bilemedim
Ailem burada
Sen turkiyeden mi gittin yurtdışına ilk defa onunla mi
Biz Almanya doğumluyuz
Sevdiğini hissetmiyorsan
Ve saygıda yoksa bencede umut yok
Hiç hissetmiyorum
O uyurken üstü açıksa seven sevdiğinden örter üşümesin diye demi? Benimki bu yüzden değil bir üstümü bile örtmedin diye mız mız yapmasın diye yoksa umrumda değil.. kavga ettiğimizde örtmem hiç. Acımasızlık de ne dersen de. Sevmeyince acımasız olabiliyorum. Işe ekmeğini de hazırlamam kavgalı anlarda. Ama normal seven kadınlar kocalarına küsmüşlerse bile yinede aç gitmesin diye hazırlarlar.
O eve gelince mutsuz oluyorum hoş geldin diyemiyorum içimden gelmiyor
Desemde yapmacık
Çoğu zaman bana yüzün hep asıl gülmüyor diyor
E niye be adam sevmiyorum seni dedim kal defa yüzüne yüzüne söyledim seni istemediğimi mutsuz olduğumu
Yok yüzün gülmüyor yok ilgisizsin yok ağzından güzel laf çıkmıyor
E napayım rol mü yapıyim seni de kendimi de kandırayım mı
Bence kendine de çocuğunda yapma bunu
Boşan gerçekten adam böyleyse
Bende bir kaç şey yaşamıştım
Insan iyi niyetli olunca
Önce altdan alıyor hata bende galiba diyor sonra karşındakinin gerçek yuzunu görüyor çıplak gerçek o böyle biri kimseyide dehistiremezsin
Çok gel gitler yaptım kaç defa bir türlü kararlı olamıyorum. Çok güzel konuşuyor böyle zamanlarda hiç yapmadığı şeyleri yapıyor beni nereden neyle mutlu edeceğini bir anda biliyor.. Inanır mısın 2 yıldır evliyiz bana bir kere bile dememişti ben işten geldikten sonra hazırlan yemeğe gidiyoruz
Ama boşanmakta azda olsa kararlılığımı görünce bu tavrı gördüm ondan.. ve şu an daha sabırlı daha iyi
Ama çok oldu içimde bir ısınma olmuyor artık ona karşı
İnsanlar keşke en başta nasıl bir insan olduklarını gösterseler
Sen evli miydin
Eşinin annesi erken mi vefat etti
Babaannesi ile mi yaşamış
Bir tarafı eksik gibi eşinin
Yok annesiyle babası burada yakındalar
Babasıyla da zaten aynı iş yerindeler. Ben babaannesine bukadar düşkün olduğunu bilmiyordum 🤷🏻♀️ öyle sık sık konuştuğunu da görmüyorum açıkçası
Evliyim
Ailen annen ne diyor
Meslek var mı calisabilecekmisin
Çocuk ufaktır daha tabi
Türkler bazı şeyleri çok abartıyorlar
Evlendiğin zaman mutsuzda olsan evliliğin devamını istiyor turkiyede
Bu adam seni hiç dinlemiyor
Belli boşanacağım diyorsun
Bananneye tatil diyor
Senin gönlünü alacagina
Benimkide biraz bencil ve sanırım bipolar gibi
Gittin ;)
Uyumuşum kusura bakma
Sende mi mutsuzsun evliliğinde?
Annem boşan bundan diyor artık önceleri boşanmayın derdi artık baktı 50 defa denedik olmuyor..
Mesleğim var ama dediğin gibi çocuk küçük hem ben şu an ebeveyn iznindeyim 2 senelik
Mutsuzken evlilik sürdürmek bana göre çok saçma
Bari benden sevgi ilgi beklemesin artık açık açık dediğim halde
Tatilde yapcaz da hemde akrabaları görcez ilk kez zaten o benim akrabaları görecek bende onun 🤷🏻♀️
Bipolar en azından ilaçla tedavi edilebilir
Narsizmin tedaviside yok
Ne konularda bencil mesela
her konuda her sey onun istediği gibi olsun istiyor Buda önemli degil de pek konuşulmuyor iletişim kurulmuyor ben şunu diyemem yuzde yuz o şuclu ben haklıyım ama ortayı bulmak için karşılık lı konuşsabilmek gerek iletişim
ya aslında beni düşünür hakkını yemeyim. uyusam üstümü örter
ayakkabımı hep o boyar ama işten eve gec dönup yemege oturuyorum yemek hazır diyor köfteleri gösteriyor 6 tane hepsini yiyince kavga çıkaranda aynı kişi düşüncesizlikle suçluyor beni. ya diyorum nereden düşüneyim saçma şeyler
bazı şeyler sadece o isterse oluyor yatak işleri. ben bir gün çok yorgunum desem sen görürsün bundan sonra diyor filan şaçma dedidm ya neyse bizden geçtı
ama sen gençsin
Konunun sadece bu olmadığını senle eşin arasında başka problemlerin birikimi olduğunu düşünüyorum
seks te mi bencillik yapıyor
Seviyor san git
Onu artık sevmiyorum
Bunu onada söyledim buna rağmen istiyor
Takmış babaannesi görsün
Sende tak o zaman