Kendimden yaşça büyük bir erkeği istemem beni kötü mü yapar?

İnsanlar aradaki yaş farkını duyunca neden kötü bi gözle bakıyorlar?

Güncellemeler
+1 yıl
Misal 10-12 yaş farkı var arada diyelim.
Kendimden yaşça büyük bir erkeği istemem beni kötü mü yapar?
Cevapla