Yaşı gelmiş benden büyük bi erkek istemem normal değil mi?

21 yaşındayım kendimden büyük ve olgun birini istiyorum anormal mi sizce kendimden 10/15 yaş büyük birini isterim hep halada ıstiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ben benle yaşıt birini istemiyorum. Hayat tecrübesi olan kendi ayakları üzerinde durabilen kendi kararlarının arkasında durabilen biri ben mantığımla hareket etmek ıstiyorum... GÜNCEL...
Güncellemeler
+1 yıl
GÜNCEL..
Yaşı gelmiş benden büyük bi erkek istemem normal değil mi?
Cevapla