Sevgilimle tartıştığımızı anneme söylemedim diye bana küstü. Sizce haklı mı?

Sevgilimle telefonda tartıştık. Annem diğer odadan hoparlörden sesleri duydu. Bana ne olmuş, ne var söyledi. Ben sadece tartıştığımızı söyledim, detay vermedim diye bana neden gizliyorsun benden herşeyi diye bağırmaya başladı. Bu kadar da yapması bana karşı fazla değil mi. Niye özelimi söylemeliyim annem bile olsa

Sevgilimle tartıştığımızı anneme söylemedim diye bana küstü. Sizce haklı mı?
Cevapla