ilk önce güzelliğe bakıp ona göre konuşmak isteyen biri hakkında ne düşünürsünüz çok basit değil mi
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence çok normal ilginizi çekmeyen bir konu hakkında bile ilgi duymazken ilgimizi çekmeyen bir kişi ile neden birlikte olalım?
Peki direkt kıza sen çirkinsin seni istemiyorum demek?
Bu çok kaba, kabul edilir bir davranış değil.
Kendisi sadece sanal alemde sevgili bulabilen kimsenin ona bakmadığı biriyken böyle demesine uzulur musun?
Hayır üzülmem, insanların beni nasıl yaftaladığı hiç umrumda değil çünkü kendi potansiyelimi biliyorum ve kendimi seviyorum.
Öyle de bu kadar ezik birinin dediği insanın zoruna gidiyor
Tabi incinmiş olabilirsin ancak kafana takip zaman ayırdığına değecek bir insan değil. Bu tip insanlar psikolojik açıdan sorunlu oluyor genelde ve sırf kendi egosunu yükseltmek için böyle davranmış bile olabilir. Önemsiz insanlar için kıymetli zamanını boşa harcama.🙂
Psikolojik olarak sorunlu olduğu belli 😹 bir de kendisini iyi biri felan sanıyor bu kelimeleri söyleyip ben iyiyim ayağı 😹
Senden uzak olsun da gerisi teferruat 😅
Valla birde onu sevdigimi felan düşünmüş onu takıntı haline getireceğimi felan vashhssjjs hangi kafayı yaşıyor bilmiyorum 😹
Neye bakmalı ki sen tipini beğenmediğin birine aşık olabilir misin
Cirkinsin diyip asagilayamazsin hele de bunu sadece sanal alemde iliskileri olan pisirik dışarda hiç bir kızın ona bakmadığı biri söylüyorsa sen kimsin der insan
Kimseye öyle bir şey söylemem zaten bunu nereden çıkardın ki? Birinin görünüşünden etkilendiğin için nasıl basit oluyorsun onu da anlamadım
Ben söyleyen kişiye dedim size değil
Karşısındakini beğenmediği için aşağılaması elbette doğru değil
Kendisi sadece sanal alemde sevgili yapan biri dışarıda kızlar ona bakmıyormuş bile
Buna rağmen laf ediyorsa aşağılık kompleksi var demek ki hiç umursama engelle geç vakit kaybetmene değmez
Evet ben dedim o zaman güzel kızlara git bana dediği şey güzel kızlar bana bakmıyor 😹
Rezillik resmen
Yani çocuğun kistat sadece güzel olması başka bir şey degil. Ama kendisine disarsa kizlar set çekiyormuş kimse bakmıyormuş sanal alemden yapıyormuş felan
Sanalda da fake resim kullanıyordur kesin
Yok normal resim kullanıyor ama çocuk ezik yani ben acıdım konuştum tüm kızlara laf söylüyordu bende dedim iyi kızlarda olduğunu gorsun tarzında konustum bana dedi işte ne olursa olsun sadece günümü anlatıp konuşmak istediğim biri olsun istiyorum felan filan neyse daha sonra saçma sapan haller sonra saçma bir şekilde korkup bana karşı aşağılık laflar kullanmak sanki ilk defa o gücü almış eline gibi sonra da benimle tekrar olmak istiyor 🤷🏻♀️
Harcadığın vakte yazık
İnsanın üzüldüğü nokta sanki ben onu beğendim de böyle havalara girmesi birde garip şekilde geçmişi sorma geçmişi konuşma diyip caka satiyordu
Tamam boş ver artık engelle geç yoluna bak
Haklisin şimdi anladın mı neden kızdığımi
Evet ama en başta bana söylemiş gibi oldun o yüzden yanlış anladım
Hayır ama tek kistasinin güzellik olması saçmaydi birde bunu dile getirip güzel kız arayişindan olup, kendisininde sanal dışı iliskisi olmayan biri olduğu için zoruma gitti
Evet tek kriter bu olmamalı
Çoğu yakışıklı insanlar var yanında güzel olmayan yani bende yakışıklı olsun istemem normal bir tipi ve düzgün biri olmasını isterim
Umarım istediğin gibi birini bulursun
Sana mesaj atacam bakar misin
Fiziksel olarak çekici gelmeyen insanla gider kanka olursun, aşık olmazsin
Peki direkt kıza sen çirkinsin seni istemiyorum demek?
Ilgilenmeyiyorum demesi yeterli bu kadar hodukluge gerek yok
Kendisi sadece sanal alemde sevgili bulabilen kimsenin ona bakmadığı biriyken böyle demesine uzulur musun?
Yoo umurumda olmaz
Çok ezik biri değil mi güzel kızlar bana bakmıyor diye ağlayan biri 😹
Bu benim, kafamda kurduğum profile uymayan kızlar ilgimi çekmiyor aşk anlamında.
Peki direkt kıza sen çirkinsin seni istemiyorum demek?
o şekilde değil ama soğuk yaparak veya ısrarcı ise net konuşarak keserim iletişimi.
Sonra çirkinsin dediği kişiyle tekrar sevgili olmak istemek ne alaka
Yokluktadır, başka birini bulamamıştır.
Kendisi sadece sanal alemde sevgili bulabilen kimsenin ona bakmadığı biriyken böyle demesine uzulur musun?
Hayır.
yqni bence önemli cunku gorunusunu begenmedigi biriyle konusmak istemez cogu kisi
Peki direkt kıza sen çirkinsin seni istemiyorum demek?
cok kaba ve malca zaten olmazmis bu erkekten
Kendisi sadece sanal alemde sevgili bulabilen kimsenin ona bakmadığı biriyken böyle demesine uzulur musun?
gotu kalkiktir en sevmedigim erkek tipi, uzulmem bu arafa guler gecerim komik bir durum cunku
G. tu kalkık olması için ona bakan kızların olmasi gerekmez mi sadece sanal alemde sevgilileri olan, ve gerçek hayatta kimse bana bakmıyor diye ağlayan biri ve ben diyorum o zaman güzel kızlara git bana diyor ki bana bakmıyorlar çok ezikce değil mi bu ezik birinin dediğini takar misin?
takmam asiri ezik bir de bu eziklikle sana mi laf atmis
Evet ona kanım dokundu zaten bende hiç değilse ben ozguvenliyim gerçek hayatta sevgili yapıyorum beni seven yakışıklı erkekler var sana bakan yok dedim 😹
Tanımadığım biri olsa ilk fiziğine sonra güzelliğine bakarım
Tanıdık biri olursa ilk zekasina bakarım sonra yüz güzelliği gelir
Peki direkt kıza sen çirkinsin seni istemiyorum demek nasıl bir saçmalık
Maldır saygıdan haberi yoktur lavugun
Kendisi sadece sanal alemde sevgili bulabilen kimsenin ona bakmadığı biriyken böyle demesine uzulur musun?
Anladığım kadarıyla seni derinden etkilemiş çok takmamaya çalış müzik falan dinle salla bu adamdan olmaz
Uzaklasman senin için iyi olur ciddiyim bu arada tabii böyle bir durum varsa tahmin ediyorum sadece
Hayır sadece bu kadar ezik birinin bunu demese kanıma dokundu
Knk takma be salla gitsin mal o mal
Hemde nasıl mal öyle boyle değil 😹 bir de diyorum o zaman güzel kızlara git bana diyor ki o güzel kızlar bana bakmıyor ki😹😹😹😹 çok ezikce değil mi neredeyse ağlayacak
Bizde öyleyiz genelde
Peki direkt kıza sen çirkinsin seni istemiyorum demek?
O ayıp işte
kim öyle?
Peki direkt kıza sen çirkinsin seni istemiyorum demek nasıl bir saçmalık
Yoo degil
Evet