Güncellemeler
+1 yıl
Olay şu; Erkek aşık olduğu kadınla beraber olamadığı için başka kadınla beraber. Beraber olduğu kadın da bunu biliyor. Bile bile sevgili. Aşık olduğu kadına karşı bu yüzden sürekli mobing uyguluyor. Aynı ortamdalar çünkü aynı yerde çalışıyorlar.. istifa etmesi için mobing uyguluyor. (İstifa edemeyeceği bir yerde çalışıyor, ancak atanması gerek)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
ikiside haksız adam ikisinide dikmiş yani aladatmis
Hayır aşık olduğu kadına platonik. Sevgilisiyle beraber. Sevgilisi de aşık olduğunu bildiği için kadınla uğraşıyor
Takılma boş ver adam karaktersiz ozman
Sevgilisini kandırmıyor ama. Sevgilisi bunu bilerek beraber
İkisi aynı kişi olup benlik ayrışması mi yaşıyor 😂
Hayır. Erkek aşık olduğu kadınla beraber olamadığı için başka kadınla beraber. Beraber olduğu kadın da bunu biliyor. Aşık olduğu kadına karşı bu yüzden
Haklı bir taraf bulamadım sadece erkeğin karaktersiz ligini bulabildim kusura bakma. Yanındaki ve kalbindeki aynı kişi değilse ya yanındakine bağlı olursun ya da ondan ayrilirsin
Adamı merak etim şimdi nasıl bi dik var da vaz geçilmez olmuş
Olay şöyle. Erkek platonik aşık olduğu kadınla olamıyor. Sevgili olduğu kadın da bile bile sevgili oluyor. Aynı ortamda oldukları için aşık olduğu kadınla sürekli sürtüşüyor sevgili olan kadın. (İşini bırakması için mobbing vs yapıyor)
Kusura bakma o dediğinden bizde yok erkek 1 kere aşık olur baskasinida gözü gormez
@Ercan3737 sende taktın erkeğe. Erkeği istemiyor aşık olduğu kadın. Unutmak için o da başkasıyla oluyor. O kadında aşık olduğu kadınla uğraşıyor. Aşık olduğu kadın sırf bu yüzden işini bırakmalı mı? İşini bırakmadığı için suçlu mu?
Baksmasını bildiği halde kabullenen birisi suçlu işini bırakmalı mi sorusuna gelince evli ise tabiki bırakmalı
@Ercan3737 işi öğretmenlikse? İstifa edip yer değişikliği yapamayacağı bir yerse? Neden düzenini bozmak zorunda? Her gittiği yerde böyle bir ihtimal olsa yani bir aşık olsa vs hep işinden düzeninden vazgeçen aşık olunan kişi mi olmalı? Sadece soru bunlar savunma yapmıyorum
5yilik iliskim sabah1 mesaj la biti ercan hayatimda 1 i var sen yoluna ben yoluma dedi 4 yil geçti halla onu seviyorum ve 4 yıldır bu duruma düşmemek için kimseyi almadım hayatıma eyer şayet böyle bisi yasamis olsaydim yeni sevgilime diktiri cekrdim
@Ercan3737 konu benden bağımsız. Adam aşık olmuş. (Ne yazık ki bir karşılığı yok, olması da mümkün değil) sırf bu yüzden acı çektiği için sevgili yapıyor. Ne var ki sevgilisi de orada çalışmaya başlıyor. Tabi kısa sürede durumu öğreniyor. Öğrenince ilişkisine son vermek yerine suçum varmış gibi benimle uğraşıyor? Benim bir ilgim yok aslında yani suçum da yok. Tek suçum sevgilisinin aşık olması.
Anladim
Ama yapicak pek bir şey yok bu konuyla alakalı ya okulu deyistiricek
ya da sen deyistiriceksin
bu kadar yazıyla napmamızı bekledın
Olay şu; Erkek aşık olduğu kadınla beraber olamadığı için başka kadınla beraber. Beraber olduğu kadın da bunu biliyor. Aşık olduğu kadına karşı bu yüzden sürekli mobing uyguluyor. Aynı ortamdalar çünkü aynı yerde çalışıyorlar
burada haklı haksız yok da neyın ıçıne düşmüşsünüz böyle o erkek aşık fılan degıl
Erkek aşık… aşık olduğu kadın evli. Bu yüzden unutmak için böyle bir çare bulmuş anladığım kadarıyla
derbeder erkek hıc cekılmez erkek dedıgın akıllı olacak