Sevgiliye her adımında hesap vermek değil mi bu? Lütfen okuyun sizce kim haklı?

Sevgilim gece çalıştığı için gündüz uyuyor genelde ve biz gündüz konuşamıyoruz. Bugün dershaneden çıktım ve sevgilimi uyuyor diye bilmeme rağmen ona mesaj attım "dersten çıktım" diye. Ona mesaj attıktan sonra annemi aradım. Ben yarın annemle alışverişe çıkmayı planlıyordum ancak annem işlerinin olduğunu yarın çıkamayacağını ve bugün gidip almamı söyledi. Tamam dedim ve gittim ancak sevgilime alışverişe gidiyorum demedim. Eve geldikten sonra geldiğimi söyledim ve ona alışverişe gideceğimi söylemediğim için çok büyük kavga çıkardı. Attığım her adımda hesap vermek zorundayım resmen. Ayrıca "dershaneden çıktım" mesajını görmesine rağmen bilerek cevap vermemiş 2. Mesajı atmamı beklemiş kendisi söyledi. Onun mesaja cevap vermemesi hata değil benim 2. Mesajı atmamam hataymış güya. Ayrılma noktasına geldik sizce kim haklı?
Sevgiliye her adımında hesap vermek değil mi bu? Lütfen okuyun sizce kim haklı?
Cevapla