İki hafta önce tanıştığım kız aşık oldu sanırım. Ne yapmalıyım?

Ciddi ciddi gelecek planı yapıyor. Ailemle tanıştırayım falan diyor. Ben sadece şu aşamada ilgisinden hoşlanıyorum. Onun dışında nötrm. 23 yaşında ben ise 28 yaşımdayım. Yol yakınken mesafe koysam mı? Üniversite son sınıf öğrencisi ve biraz daha ilerlerse böyle öğrencilik hayatına, kariyerine odaklanamayacağı durumlar olabilir diye düşünüyorum ve bu benim vicdanını rahat bırakmıyor. Sizce ne yapayım?

İki hafta önce tanıştığım kız aşık oldu sanırım. Ne yapmalıyım?
Cevapla