Kocamı sevmiyorum, beraber uyumak bile istemiyorum. En doğrusu ayrılmak mı?

Görücü usulü evlendik. Ben üniversite sınavına hazırlanıyordum ama ailem destek olmuyordu dersane dogru düzgün internet birde kavga gürültü olunca bir türlü hedefime ulaşamadım. İçimde ukte kaldı ve takıntı yaptım.21 yaşındayım. Üniversiteden mezun olup gelen arkadaşlarımla karşılaştıkça daha çok kendimden nefret ediyorum. Babam bir boğaz eksilsin beni fazlalık olarak hissettirdiği için gına geldi zaten bunalımdaydım evet dedim. Kocam bana çok iyi davraniyo her istediğimi falan aliyo ama onu hiç sevmiyorum ayrı yataklarda yatıyoruz yemegini hazirliyorum sonra odama çekiliyorum ben onunla yatmak beraber uyumak bile istemiyorum çünkü ben böyle hayal etmemiş böyle bir hayatım olmasını istemiyordum. Şimdi diyeceksiniz ki niye evlendin o zaman polise gitseydin. Polisi arasam en fazla kadın sığınmaya alınır 6 ay sonra yine baba evinde olacaktım. İş yok güç yok. Tam bir hayal kırıklığı yaşıyorum. Dün odasına giricektim bisey sormak için ağlıyordu onada acı çektirmek istemiyorum ayrılmalı mıyım? Ayrılıp altınları da almak istiyorum zaten mehir olarak istemiştim. Sonra bambaşka bir şehirde yeni bir hayat yaşamak istiyorum. Eğitimime devam etmek istiyorum. O zaman param yoktu ama şu an var. İstemediğim bir hayatı sürdürmek istemiyorum. Ayrıca 20 günlük hamileyim sanırım onun haberi yok aldırmak istiyorum bu psikolojiyle bir de bebek bakamam.
Güncellemeler
+1 yıl
Öne çıkardığınız için teşekkürler.
Kocamı sevmiyorum, beraber uyumak bile istemiyorum. En doğrusu ayrılmak mı?
Cevapla