Ben bir şey yaptım ama doğru mu yaptım yanlış mı bilmiyorum bi fikir verin Allah aşkına?

Ayrılalı 2 ay oluyor beni her yerden engelledi onun yakın arkadaşı ile takipleşiyoruz sadece bende sevgilim varmış gibi görüştüğüm erkek arkadaşımla yakın arkadaşlara story atıyorum sırf o görsün ona söylesin diye gül vermişti biri geçen onu attım arkada müzikle arkadaşı gördü ona söyler mi o ne hisseder ben onu hala seviyorum canım yanıyor onun da canı yansın istiyorum sizce yanlış mı yaptım böyle yaparak dalga geçmeden düzgün cevaplayın lütfen?

Ben bir şey yaptım ama doğru mu yaptım yanlış mı bilmiyorum bi fikir verin Allah aşkına?
Cevapla