Doğrumu yaptım yanlışmi bişey yapmam gerekiyormu artık offf?

Uzun zamandır bir kasiyeri çok beğeniyorum hoşlanma derecesinde araştırmalarim sonucunda hesabına ulaştım sevgilisi vardır rahatsız etmiyim düşüncesiyle ilk önce fake hesaptan sormak istedim ilk önce kimsin falan dedi adımı söyledim beni tanımıyor ama yanlış ama dedin arkadaş olmak istiyorum dedim istese konuşma başliycakti zaten gerek yok dedi :) bu şekilde yani artık yapcak bişeyim yok herhalde

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar fake olduğum için gerek yok demiş kanıtla falan dedi kendinden yaz dedi yazdım biraz konuştuk şimdiden soyliyim uzulmeni istemem dedi o yönden bir düşüncen varsa benim sevdiğim biri var dedi şimdiden söyleme gereği duydum dedi arkadaş olarak bakiyorsan burdayım dedi ben zaten baştada öyle bakıyordum niyetim sevgilik falan değildide bunu bana söylemesi normal mi şimdi
Doğrumu yaptım yanlışmi bişey yapmam gerekiyormu artık offf?
Cevapla