AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
Ayrılabilirsin sonsuza kadar birlikte olmak zorunda degilsiniz
demesi kolay
Ne alaka duzelicegini mi saniyosun mutsuzsun madem yasin gencken ayril onune bak o zaman kolay olmayan ne? Kalan 30 40 yilini mutsuz gecir o zaman
bence boşanmak en kolayı zor olan savaşmak
Bosuna savasirsin olan senin gencligine olur. Tek tarafin savasiyla kazanilacak seyler degil bunlar. Ici gecmis bi adami duzelticem diye ugrasacagina seni hak eden biriyle omrunu gecirebilirsin
tamamda boşandıktan sonra evleneceğim yeni kişininde bir zaman sonra içinin geçmeyeceğini nerden bilebilirim? garantisi var mı? bence yok süslü cümlelerle kandırıp 5-6 yıl sonra ilgisiz adama da dönüşebilir sonra yine mi boşanacam?
Iyide suanda mutsuzsun zatenn?😀 Garantiye ihtiyacin var mi? Belki de mutlu olucaksin. En azindan bi ihtimal var. Bu evlilikte o da yokki.. Belki yine mutsuz olurum diye mutlu olmadigin bi ortamda tikilip kalmanin mantigi ne? Cesaretsiz insanlar buralardan napsam diye yazar, biri boşan deyince de boşanmamak için bin tane neden sayar. Cesur olun biraz
boşananları görüyorum etrafta sefil hayat yaşıyorlar evlenemeyenler var yıllardır kafa dengi bulmak zor çünkü bekara koca boşamak kolay bacım
Ya beni seven olmazsa korkusuyla etrafindakilere imren dur o zaman. Senin once cevreni degistirmen lazim bence etrafindakiler köylü olabilir. Ben goruyorum cevremde ikinci evliligini yapip muhtesem bi hayat yasayan bir suru insan var. Birde bosanmayip olene kadar mutsuz olanlar var tabi. Sana da o insanlar gibi mutluluklar dilerimm
etrafımda köylü yok olsa bile onlarda insan
bacım bence sen evliliği tatmamış biri olarak yorumunu kaile almak istiyorum sanada hayatta başarılar ve mutluluklar dilerim
cilve yap biraz gösterip verme 2 güne kalmaz kurt uluması yapar yapmazsa da artık başka yerde ulumaya başlamış demektir geçmiş olsun
Kurt uluması ne be😂😂
@onlyteenage kudurmaktan işteee ha kudurmadıysaa başkası kudurtmuştur onu çoktannn 😂😂😂
Hahaha manyak ya😂😂
Ya Ayrılacaksın ya da sevgili bulacaksın.. başka bir yolu yok yani konusalimmi biraz
Sana bi heyecan yaşatırlar feleğin şaşar otur oturduğun yerde ergenler gibi konusma git eşinle konuş derdini anlat biraz korkut ama saçma fikirlere kapılma
doğru üslupla da söyleyebilirsin abi bunu ergen değilim konuştum binlerce kez fayda etmedi adama yalvarimmi ayaklarına mı kapanayım ilgi ver diye allah aşkına ya bu kendiliğinden gelmesi gereken bir şey
Umarım düzelir erkeklerin çoğu odundur sen yinede öğretmeye çalış
peki tşkler
tarla senin ne ekmek istersen ek diyicem ama içinde olmayan bir şeyi ona kabullendiremezsin..
Evliliğin vermiş olduğu bi rahatlık var belliki.. kendini biraz geri çek ve bekle
Herkesde var bir sorundu tip vakalar çokmalesef karşılıklı konuşarak çözülebilir belki
Konuş, hislerini anlat. Balayı tatili yapın, fantezi elbiselerle geceleri hareketlendir
Beklentiler çok büyük olabilir olduğu gibi kabullenmen en doğrusu :)
Güzel seven erkekler demeyelim erkeği kasmayan kadın desek doğru olur
ben onu kasdığımı düşünmüyorum sıkmam asla hiçbir konuda
Erkeklerin doğasında güzele bakmak var hatta hemcinsleriniz bile var değilmi
Senin adına çok üzüldüm! kadın bir çiçek gibidir sevip kollanmalı her gece güzel sözlerle mest edilmeli ki gece her ikisinede güzel geçmeli sabah mutlu uyanılması için şart. Umarım düzelir iyigeceler diliyorum
çok teşekkür ederim anladığınız için
umarım ii gecler
Ben bezen anlamıyorum bu evli olanları her şey eşeği hendekten atlatana kadar değil yaa
Sen ilgisizlikten rahatsızsın o ilgi göstermediğinden memnun gibi nasıl olur böyle bir evlilim
bende anlamıyorum ben istiyorum ki sade bir evliliğimiz olsun sevgi saygı değer olsun o kılını kıpırdatmıyor😔
Çok özel olacak ama geceleri nasılsınız sana ilgisi nasıl
Yattığım yerden yazıyorum benim bile canım sıkıldı kalkayım bir sigara içeyim ve öyle yazayım cevabına
geceleri sırtını döner uyur
Tam bir odun afedersin böyle konuştuğum için sen yaklaşıyormusun onun bu davranışına karşılık
çoğu zaman iyi geceler diyip öpüyorum onun haricinde sarılmaz bana
Sen sexsi birşeyler giyip parfüm falan sık onu istediğini hissettir
cinsellikte sorun yok
Belki cazip gelir onada evlilikte seks olmazsa evlilik çekilmez
İyide bu adam neistiyor daha seks iyiyse ilgisizlik neden tuhaf bir adam
hı işte bende anlamıyorum cinsellik isteyince ilgili onun dışında ilgi sıfır
Ben üç sene önce ayrıldım karımdan seninkinin kadın versiyonuydu
Yürütemedim ben seks çok seviyorum o pek istemezdi bizimki sizinkinin tam tersiydi sen istiyorsun ben istiyorum ama onlar istemiyor
anladım yapacak bir şey yok
Allah istediğin gibi mutlu bir hayat versin sana dileklerimle
ilk bir yılda seks hayatı biter 3 yıl kadar gibi bir sürede iyice soğur iki tarafta çünkü insan aynı şeyi her defasında görmek istemez çoçuk yapıp ayrılın.
Ne alaka ilk yılda
Çocuk yapıp ayrılmak saçmasın çocuk kimle bülüyecek
Karşına alıp konusmalısın ama konusma yaparken eşini filancanın kocası şöyle böyle denemelisin bu eşini daha da uzaklastırabilir
konuştuğumda sorun yok ortada diyor
amaaaan ve abla mutsuzsan çocuğun yoksa tekrar dönebilirsen gidebilirsen ayrıl bir daha mı dünyaya geleceksin
bir oğlum var
Yahu her kocasıyla anlaşamayan kadınların gözü dışarda mı mk hiçbirinizde mi allah korkusu yok
erkeklerin de gözü dışarıda o zaman sorun yok mu
benim gözüm dışarda değil sadece eşine çocuklarına saygılı adamlar görünce hayranlıkla bakıyorum
Erkekle kadın bir mi? Benim vücudum düz sıradan bir kadın bana dokunsa ayıp mı ama sizin vucudunuz şekilli din islam allah net bir şekilde yasaklıyor size namahreme kendini elletmeyi
Bakman bile aldatmak oluyor ama? Başka birine ilgi duyuyorsun daha nasıl dışarda değil kendini kandırma yetti artık daha mı çok aldatalım bize sadık kalmanız için?
Bu düşünceye sahip biriyle konuşmaya bile değmez
@alrunna valla kusura bakma kadınla erkek aynı değil dinimiz bile size daha hassas davranıyor ilk önce sizde ahlak namus arıyor erkekde de arıyor ama öncelik kadında
çok şükür ahlaklıyımda namusluyumda birkere bile gözüm başkasına kaymamıştır
ben birine baktım aşık oldum demedim eşine çocuklarına saygılı biri görünce imreniyorum sadece
Kadın gözüm dışarıya mı kaydı dedi ne saçma yorumlar yapıyorsunuz ya
Ulan başka erkeklere hayranım diyorsun dalga mı geçiyorsun kaymış bile inşallah kocan da senden daha güzel çekici kadınlara hayranlıkla bakıyordur
tövbe tövbe😂 ne diyorsun sen , neyse cahille tartışmaya giremiyeceğim
@solgunbipapatya eşinden soğuması zaten başka erkekler de gözünün olduğunu gösterir
Ne alaka ya saçmalama bir ömür geçiriyorlar birlikte bazen soğuma oluyor bazen ilişki kötüye gidiyor bazen iyi oluyor bazen cok güzel oluyor olur böyle şeyler ve kadın belki sadece onun ağzından küçücük Güzel bir keljme duymak istiyor buda en doğal hakkı eşi demeyecekte elin saçma sapan adamımı diyecek
Sen benim yazdıklarımı iyice okudun mu gerçekten ben diyorum ki tabiki kocası söyleyecek elin pislik adamı fırsat bilip mi söyleyecek. Kadınlar sevgisizlik ten ölür. Bu kadın için sevgi ne biliyormusun belki eve gelirken yolda kopardığı güle bile getirip verse ona sarılsa ona iki güzel kelam etse kadın 3 ay mutlu olur ya
çok büyük konuşma kardeşim olur mu yarın birgün evlendiğinde başına gelmesini istemem evlilikte ilgisizlik çok kötü bir durum umarım yaşamazsın
Kadın hakli
@solgunbipapatya inan yüreğimden geçenleri söylemişsin teşekkür ederim
Kadın katili olurum diyen birine hala laf anlatmaya mı çalışıyorsunuz?
Rica ederim ne hissettiğini biliyorum
Abi ne aldatması iyimisin kim kimi aldatmış kadın derdini anlatıyor
😊çok müge anlı ve esra erol izleme kardeşim ha birde haberler de akıl bulandırıyor bunada dikkat et istersen
Zorunda! Eşiysem zorunda bu dinimizdede var zorunda kadınlar naif varlıklardır
@solgunbipapatya bence hiç kendimizi yormayalım bekar biri anlamaz 😊
Bende bekarım
Belki ondan daha da gencim
@solgunbipapatya aşk sevgi uğruna zaten din iman allah konularını unutuyorsunuz bu yeni nesil kadınlar neden bu kadar duygusal anlamıyorum
@solgunbipapatya aldatıyor zaten
kardeşim kendine gel haddini bil istersen
Einsamer Mann olduğun belli gerçektende böyle davrandıkça dahada çok yalnız kalırsın bilesin
peki🙂
Kadın eskiden beri aynı kadın hep ilgi sevgi istemiştir ve ben evli değilim ve beni seven ve benimde onu çok sevdiğim bir evliliğim olsun isterim bana arada güzel sözler söylesin onun için değerli olduğumu hissettirsin bana kocam değil mi yapsın ben sevgisizlikle soldurmasın ölsem onu aldatmam ama solar giderim ya ben onun çocuklarının annesiyim onun hayat eşiyim evliliğimizi güzelleştirmek varken iki güzel kelamla niye birbirimizden soguyalim hayatımızı öyle gecirelim
Düzgün konuş defol git biz nasıl düzgün konuşuyorsak sende düzgün konuşacaksın haddin değil bize küfür etmek 😠
@solgunbipapatya yüreğine sağlık..
Aldatmıyor canım aldatmıyor iyice oku soruyu nerenden anladın ya
bukadar dinden islamdan bahsedene iftira atmak hiç yakışmadı , iftira atmak en büyük günahlardan biri hatırlatmak istedim
Aynen öyle
@solgunbipapatya başka erkekleri görünce eşimden soğuyorum diyor bu mu aldatmak değil?
Dur iki dk namaz kılıp geliyorum
😂 tamam abi tamam
Abi sen konuyu bambaşka yere çeviriyorsun çok farklı şeyler söylüyorsun. Kadının başka adamda gözü yok hani bazen bir çocuk elinde güzel bir oyuncakla hiç oyuncağı olmayan bir çocuğun yanından geçer ve o oyuncağı olmayan çocuk imrenerek bakar ya o çocuğa oda ister bir oyuncağı olsun oda ister mutlu olsun dimi işte kadında öyle ilişki olanları görünce keşke eşimde bana ilgi sevgi gösterse diyor yoksa gidip o adamla aldatmıyor
@solgunbipapatya bizde o zaman başka kadınlara bakıp imrenelim keşke benimki de böyle olsa diye
Haha şaka mısın dini kendine göre şekillendirmişsin resmen dinde erkeğin bi kadına yan gözle bakması bile haram bari düzgün müslüman ol ya yaptığın ayrıma bak
Bu abinin burcu akrep herhalde yılmadı bir türlü
_Breeze_ 😂😂
Çok güzel seviyorum be, bana aşık olmıcak kadın yok.
Al karsina konus olmuyosa bosan boş ver bir omur onu mu cekeceksin
bekara boşamak kolay derler
Niye hep böyle denk gelir ki
nasıl yani
İlgi isteyene ilgisiz, ilgi istemeyene ilgili
maalesef hep böyle ben hiçmi hak etmiyorum ilgiyi sevgiyi saygıyı anlamıyorum
değersiz insanlara hak edilmeyen değer veriliyor bu zoruma gidiyor
İşte ben de onu diyorum ya, armutun iyisini hep ayılar yiyor, sözüm meclisten dışarı
tşkler yorumunuz için 😔
Rica ederim umarım aradığınız mutluluğu en kısa zamanda bulursunuz
umarım çok istiyorum eşimle el ele göz göze olmayı
En kısa zamanda olur umarım
🙏🏻🙏🏻
🤗
peki bir soru size sorabilirmiyim
Tabi
herşeyi dört dörtlük bir bayanı neden eşi ilgisiz bırakır
eşi güzel hamaratlı herkes tarafından sevilen sayılan biri?
Erkeğin vardır bi derdi, tanımadan burdan ne diyebilirim ki
derdi ne olabilir hiçbir sorun yok diyip duruyor
Sorun yoksa böyle davranması bir sorun bence
hı işte bende bunu diyom işte
Saydığın kriterlerdeki bir kişi, aranan kişidir
hı işte bende bunu bilmiyorum, etrafıma bakıyorum çoğu kadın eşine ilgisiz ama kocası ölüyor bitiyor karısına, ben ilgili kadın ama kocamda tık yok
Bir sorun var, ya onda ya sende
araştıracam teşekkür ederim 🙏🏻
Yardımcı olduysam ne mutlu bana
fazlasıyla , ii gcler
İyi geceler
Tahmincilik oynayalım siz bu gidişle aldatırsınız eşiniz değil o sizin, eş olsa iyi günde kötü günde deyip 2-3 cm kısa gelince soğumazsınız
Böyle olduğunu bile bile almışsın nikahına hata zaten sende
hep böyleydi demedim
Ozaman bunu kendisine söyle baştan değiştin sen diye eğer kendine çeki düzen vermezse anlaşıp boşanmayı dene derim ama 7 yılın hatrınıda bir gözden geçirin yoruma bağlı gitmeyin kendi iç sesinizide dinleyin yani
teşekkür ederim yorumun için
Ama kendisine mutlak danışın derim
Hainleşme, ona ovret,8bret ver, ama hainleşme, hainlestirmeye sebeoin yok ölüsü için sonucu koy, ve derk etdir. Oyoe yapma, lutfen.
Ve kimseye anlatma ne var ne yok, her kez bir türlü hainlik edeer her yanda, lutfen aile icuni konusma, kimese.
Evlilikte her Zaman monotonluk vardır sevgi aşk cinsellik bir zaman sonra bitiyor ama bu kişiler ile ilgili bir şey
Sakın beni görme kral
hadi ordan et hayatından.
Bosan o zaman daha iyilerini bul
Mutlu değilsen boşan aşkım
Aile terapisi alın derim
Eşini kimseyle kıyslama mutlu ol
Eşinle bunu konuşmalısın
Zaman sizi soğutuyor
Çocuğun suçu yok
Yazık valla madem neden evlendi ki
Seninki işini görüp popon dönüyor sanıeım
İki medeni insan gibi oturun konuşun
🌸💐🦋🙊
Ona güzel sevmeyi öğret
evlenmeden önce nasıldı
Yine ilgiliydi, şu an ilgi için yalvarıyorum bazen
ilgi zamanla kayboldu o zaman. yeni bişeyler yap
mesela?
adamı heyecanlandır biraz
aslında yapıyorum sorun şu ondan bir şey gelmiyor
o zaman kocan kıymetini bilmiyor. kaç yaşındasın
ben 29 o 30
çokta gencsin. çocuk var mı
evet değermi bilmiyor ama neden , ben kendime dışardan bakıyorum dört dörtlük kadınım evime eşime bağlıyım ama ondan bir adım bile gelmiyor canım sıkılıyor
birtane oğlumuz var
allah bağışlasın. hiç güzel söz söylemez mi sana?
söylemez bazen ilgisizliği yüzünden tartışınca zorla söyler o da beni tatmin etmez tartıştıktan sonra neye yarar
her şey dışardan görüldüğü gibi değildir
Başkalarını boş ver iletişimi güçlendir eşinle
hakkını vermeli.
Peki ya sen çabuk aldanıyorsan?
Eşin ile bu durumu konuştun mu?
Her gördüğüne inanma.
bunun ucu bucağı sınırı yok
Konus
Boşan gitsin milletle uğraşilmaz
Cift terapistine gitmelisiniz
Boşa onu zaman değerli
Doymuşsun ona başkasını artık canın çekiyor
canım kimseyi çekmiyor başkalarını böyle sevgili saygılı görünce imreniyorum benim ne eksiğim var diyorum
Senin eksiğin yok ama belkide olanları görmüyorsun. Belkide kocan gerçekten sana değer vermiyor sana kadınlığını hissettirmiyor
Benim hayatımda hiç kimse yok dilersen ben sana saygı sevgi ilgi herşeyi gösterebilirim ve bunu kalpten içten yaparım …
Git be evli kadına ne diyor tükenin artık tükenin
tövbe tövbe kendine gel istersen
Aynen kanma bunlara bacım evlilik çok önemli bir şey
ben yuvamı yıkmak isteseydim inan elimi sallasam ellisi, benim söylemek istediğim ben bu değeri neden hak etmiyorum, hak etmeyenlere neden değer veriliyor eşlerinden neden
Ne bekliyordun ki 7 yıl geçmiş normal
bir şey sormak istiyordum kafama takıldı aranızdaki cinsellik durumu nasıl örneğin bir ayda kaç kere oluyor ilk zamanlarda nasıldı yıllara göre şimdi nasıl oldu teşekkürler
değiştir gitsin :D
Adam sıkılmış
Sogutuyosa yapcak pek bsey yok..
senın gıbı kasarlar var mı ya hala
ne varmış halimde
Ben de aynı durumdayım.. çözümsüz..
hadi ya 😕
Değişmez de öyle gider
hadi ya😔
yine de konuş dile getir
tşkler
Zorla mı evlendiniz?
hayır severek
Hal böyleyken neden eşinizi başkalarıyla karşılaştırmada biliyorsunuz.
Kendi hür iradenizle karar verip hareket etmişsiniz.
O zaman evlenmeseydiniz.
Bu söylediklerinizden anladığım kadarıyla eşinizi tam anlamıyla tanımadan sadece bir hareketine bakarak adım atmışsınız.
Hiç bir insan gerçekten seviyorsa bir baskasiyla hayat arkadaşını kıyaslamaz.
O zaman gerçek sevgi olmaz.
yorumunuza saygı duyuyorum
aynı eve girmeyine bilemezsin lafı var ya işte tamda o bu durum tatlı sözlerle güzel cümlelerle oldu bu evlilik genç ve bilgisizsin kanıyorsun işte zamanı geri çeviremem evlenmeseydin de diyemezsin
ben onu seviyorum sevmiyorum demedim ben bukadar ilgi gösterirken o neden bana ilgisiz die sorguluyorum kendime
Buna kısaca acele etmek , kör olmak diyoruz.
Çok basit bakıyoruz kadın erkek ilişkilerine.
Size duymak istediğiniz şeyi soyleyenle değil bunun tersini yapanlara yönelmek zorundasınız.
Nabza göre hareket edenle değil gerçekle ve doğruyla harman olmuslara bakmalıyız.
Aceleye ne gerek var.
Kadınlarda da var erkeklerde var aynı durum.
İlk görüşte böyle yaptıysa bununla kesin olur.
Nasıl daha ne kadar tanıyorsun.
Dış görünüşüne takılıp evlenenler bizim memeleketimiz de.
Her zaman söylerim bir kez daha tekrar ediyim.
Bir kadın hayatına alacağı erkeği tanımak istiyorsa gerçek anlamda önünde iki seçenek var.
1. Rakı masası (Soytarıyı costurur, adamı susturur.)
2. Aynı evde zaman geçirecek.
Bu kadar basit.
Yok öyle seyahate falan. Teste sokmalar çok saçma.
abi hangi dünyada yaşıyorsun bilmiyorum ama rakı içmeyen kişilersek evede almıyorsak nasıl tanıyacaksın o kişiyi maalesef bazı şehirlerde toplum olarak erkekler eve alınmıyor elalem yüzünden
Abi nekadar iyi tanırsanda tanı aynı eve girmediğin sürece kimseyi tanıyamazsın sen geç bu sözleri ben eşimle 5 yılda sevgili kaldım anladın mı öyle dediğin gibi olmuyor maalesef dediklern
İnsanın kendini yetiştirmesi , hayat felsefesi olması ile başlar her şey.
Hayata bakışı , insanlara bakışı ile devam eder.
Hayata dair bir fikri olur.
Bir insanı tanımak , analiz etmek, empati ile gayet tabi mümkün oluyor.
Yukarda yazdıklarım bu zamana kadar doğruluğundan zerre tereddütüm olmadı. Bunu yapanlar var.
Nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum.
Sonuçta anne ve babasını insanoğlu seçemiyor.
Ama eşini seçebiliyor.
İnsan ister kadın olsun ister erkek nasıl biri olduğu konusunda zaman zaman size tüyolar verir ama kişi o zamana kadar gözü boyanmış hep duymak istedikleriyle gönlü hoş etmiş olan kişiyseniz göremezsiniz.
Genel olarak evlenen çiftler arasında şöyle bir cümle geçer.
Bilmiyorum size tanıdık gelecek mi?
Evlendikten sonra çok değiştin.
Aslında değişen ne erkektir , nede kadın.
Yine aynı şeyleri söylemek istemiyorum ama aynı kapıya çıkmak kaçınılmaz oluyor maalesef.
Duymak istediklerinizi size sürekli söyleyen değildir o kişiyi seçmenizde sebep.
Doğru ve gerçeklerden vazgeçmeyendir.
İster karşındaki kadın ya da erkek olsun tanımak için bakmak yetmez , görmek lazım
Kaç yaşında kü
30 yaşında
İnşallah düzelir ama insanlar zor değişiyor maalesef bende de tam tersi problem var
anladım
Bizde çocuktan sonra oldu sizde de mi öyle peki
evet
Ya bilmiyorum ki ben eşimde olan durumu yetiştirilme tarzına bağlıyorum ama bir türlü bazı şeyleri aşamıyoruz
Peki sen de kadınsın daha iyi anlatsın belki sana bi şey sorabilir miyim ya da neyse sen gizlisin de ben açığım bu şekilde herkes okuyor
Ne yönden
mesela televizyon da olsun çevremde olsun karısı için ölen erkekler görüyorum benim eşimde tık yok
Baya zor durum cinsel olarak
Kırığı vardır seni çantada keklik görüyor
Ayril
boşan o halde