
İlişkinizde herhangi bir sorun ya da zorlukla karşılaşınca bırakmayı hiç dusunuyormusunuz

İlişkinizde herhangi bir sorun ya da zorlukla karşılaşınca bırakmayı hiç dusunuyormusunuz
İlişkim yok bir süredir.. Oldugunda da olumsuzluk gördüğümde gidip kesin biticek diye ağlayan kız oldum hep..
Bu düşünceye girmemek için ise artık yok..
Teşekkürler
Her zoru görünce bırakacak olsaydım ohooo
Cevap
2Cevap
Hayır, her zorlukta kaçmaya çalışan insan gerçekten sevmiyordur.
Hayır bırakmam
hiç olmadı
bekarım :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar