Sevgilim hiç olmadı hayatımda maalesef ama sevgilim olsaydı tabi ki de zevklerimiz benzer olurdu yani aynı yemekleri severdik diye düşünüyorum eğer sevmiyorsak farklı yemekleri seviyorsak da mutlaka sevgilimin tercihlerine öncelik verirdim ben yani o hangi yemeği seviyorsa birlikte ikimiz o yemeği yerdik.. 🍀
En İyi Cevaplar