Dışarıda yemek yemeyi mi yoksa bir şeyler içmeyi mi daha çok seversiniz?

40 yıllık hatır
40 yıllık hatır

Arkadaş görüşmelerinizden bahsediyorum dışarda birlikte bir şeyler yemek mi yoksa bir şeyler içmek mi daha keyifli?

Bence birlikte sohbet ederek kahve içmek daha keyifli oluyor

Dışarıda yemek yemeyi mi yoksa bir şeyler içmeyi mi daha çok seversiniz?
Cevapla