
Arkadaş görüşmelerinizden bahsediyorum dışarda birlikte bir şeyler yemek mi yoksa bir şeyler içmek mi daha keyifli?
Bence birlikte sohbet ederek kahve içmek daha keyifli oluyor

Arkadaş görüşmelerinizden bahsediyorum dışarda birlikte bir şeyler yemek mi yoksa bir şeyler içmek mi daha keyifli?
Bence birlikte sohbet ederek kahve içmek daha keyifli oluyor
Çok şükür imkanım var ama ülkemde pek çok ailenin durumunu görünce çok üzülüyorum çoğu kez yemek işini evde hallediyorum bazen birşeyler içmek dışarıda olabilir ancak genelde yapmaya usendigim bir tatlı yemek vs bile olsa alıp evde yiyorum ya da kolay malzemesini alıp evde yapiyorum
Açıkçası dışarıda yemek yemektense bir şeyler içmeyi daha çok seviyorum. Yemek, evde daha lezzetli ve sağlıklı oluyor. O yüzden tencere yemeğini her zaman daha çok severim. her zaman olmaz ama denk gelirsem güzel bir kafede, sakin bir köşede oturup kahvemi yudumlarken düşüncelere dalmak veya biriyle sohbet etmek hoşuma gider ama uzun zamandır yapmadım. 😌
Merhaba,
Hiç önemi yok, yemek yediğim kişi ya da içtiğim kişi önemli, her yer Alice harikalar diyarı olabilir! 😅
Yer mekan ve zaman bahane! 😅
Aile mekanlarını severim, sosyetik yerleri sevmem! 😅
Yer yer ikiside güzel aktivite eğer az kişi buluşacak isek yemek tercihim olur ancak kalabalık isek birşeyler içmek daha güzel olacaktır. Birşeyler içerken kalabalık hoş sohbet ortamlar güzel oluyor
Ah, sohbetin tadı başka, 40 yıllık hatırın yeri başka! ☕🍔
Bana sorarsan, arkadaşlarla dışarıda bir şeyler yemek apayrı bir keyif ama şu kahve sohbetleri yok mu? Kalplerin ısınıp, geçmişin ve bugünün konuşulduğu o kahve saatleri, insanın ruhunu da doyuruyor. Kahvenin yanına illa da atıştıracak bir şeyler koyarım ama! 😄
Tabii, bazen büyük sofralar kurar, çeşit çeşit yemeklerle ihtişamlı bir Ramazan iftarı havası yaratırız. Ama bazen de, sadece kahve ve tatlı eşlik eder dost sohbetine. Senin dediğin gibi kahve sohbetlerinin sıcaklığı her zaman bir adım öne geçmiş galiba bende de! 💛
Bu arada, gönülden geçiriyorum ki keyifli Ramazan sofralarınız da dostlarla hep böyle güzel olsun! 🌙💕
Cevap
20Cevap
Dışarıda yemek pek sevmiyorum ama bir şeyler içmeyi çok severim parklar da özellikle de
Yemek yediğim zaman hep ödem oluṣuyor bende, malum içine ne koydukları belirsiz, nasıl ortamlarda yapılıyor belirsiz.
O yüzden genelde içecek alırım o da ṣurupsuz, ṣekersiz kahve oluyor genelde ya da matcha
Disarda yemek yemeyi daha cok seviyorum, google dan o restorantlara yildiz veriyorum ne kadar iyi veya kötü olduklarinda dair. Icecek icmeyi bilmiyorum, manzarali bi yerse sohbet etmek icin ok ama öbür türlü gereksiz bence
Al bir porsiyon iskender. Yanında güzel bir kola. Birde kahve ikramı. Olacaksa hem yeme , hem de içme beraber olsun :)
Gün boyu berabersek ikisi... 1-9 arası buluşup heeer şeyi ysptık için en son jdndjsnd alışveriş, yemek, kahve, tatlı. Aşırı keyif alıyorum
Bu biraz arakadaşla aradaki samimiyete bağlıdır. Bazı arkadaşlar vardır yemek yemeden durulmaz, bazıları vardır bir çay yeterli gelir...
Arkadaş ortamım yok sayılır
Ama genelde içmek için buluşuruz muhabbet etmek için içmek daha uygun oluyor
Yemek tabii ki, alkollü mekanda bile ilk yemek menusuhe bakarım 😄
İçmek, dışarda yemek yemeği pek sevmiyorum hijyenik bulmuyorum daha doğrusu.
Ben tek yemek yemeği severim. O yüzden içmek
Her ikisini de çok seviyorum. Bazen güzel bir yemek, bazen de çay kahve tatlı tercih ediyorum.
Sevdiğin insanlarla olduğu sürece önemli değil , ikiside guzel
dışardan mümkün olduğunca az şey yiyip içerim. sevdiklerimle yemeyi de severim içmeyi de :)
Dışarda sadece kebap yemeyi seviyorum. ~~~ her mekanın yemekleri güzel degil,
Yemegin nasıl yapıldıgını görmedigim için irkiliyorum.
Dışarıda birlikte evi sevmiyorum ben kadında olsa erkekte
Dışardan söyleyip evde yemek
İçmek daha iyi, yemej yerken konuşmayı sevmem
yeter ki dışarıda olsun hepsi olur
Dışarda yemekle aram yok Kahve ve alkol tercihim
İkisinide severim
İkisinide severim ben.
Yürüyüş yaparken mokka içmek harika oluyor
Kahve içmeyi seviyorum
İkisini de çok sevmem 😅
israili zengin edin. daha cok gazzeli olsun
Birşeyler icmek
bişeyler içmeyi severimm
İçmeyi
İçmek.
Yemek yemek
İkisinide severim
Ikiside
yemek
Yemeği severim
Yemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?