Tek başınıza mı, yoksa başkalarıyla birlikte mi yemek yemeyi tercih edersiniz?

Tek başınıza mı, yoksa başkalarıyla birlikte mi yemek yemeyi tercih edersiniz?

Ben genelde birileriyle birlikte yemeği daha çok severim.

Güncellemeler
1 yıl
https//x. com/KizlarSoruyor/status/1912453162444943449? t=qjeNNYDWlPTG7okj0Ui8jA&s=19Soru paylaşımı Twitter'da yayınlandı teşekkürler Kızlar soruyor
Tek başınıza mı, yoksa başkalarıyla birlikte mi yemek yemeyi tercih edersiniz?
Cevapla