Bonsoir!
Kendi başınıza mı yoksa başkalarıyla mı?
- Tek yemek daha konforlu. Hele ki son dilim gerginliği ❤
Kendi başınıza mı yoksa başkalarıyla mı?
- Tek yemek daha konforlu. Hele ki son dilim gerginliği ❤


Değişiyor aslında. Sohbet ederek yemek daha keyifli ama herkes kaşığı aynı anda kaldıramayınca sinir bozucu da oluyor. Kendi başına rahatsın istediğin gibi yiyorsun ama yalnızlık hissi var bazen. Hangisi daha çok? Sanırım güzel sohbet varsa birlikte.
Cevap
5Cevap
Kendim yemek yemek
Anlaştığım insanlarla yemeyi tercih ederim. Tek olunca da bir şeyler izleyerek yemek güzel oluyor.
Aşırı yakın olduğum insanlar hariç yalnız daha güzel. Yalnızken anime açarım bir de harika olur.
Tek başıma mesela bir şeyler izlerken aşırı keyif alırım ama sevdiklerim ile de yemekten keyif alırım.
Çok acıkınca yalnız yemek. daha cazip geliyo. Kafa dengi biri olunca da arada beraber olabilir..
Ben biri olmazsa kendime yemek yapmıyorum bile hiç güzel olmuyor, tek başına hiçbir şey güzel değil
Ben tek basıma yemekten hiç hoşlanmam , bir arada olmaya da önem veririm
biriyle yemek tabiki sevdikerim. ile yemek.. tek başına ne zevki olurki
Genelde tek başıma yiyorum ama aileyle güzel
Tek başıma bir şeyler izleyip yemek yemeyi daha çok seviyorum.
Tek başıma yediğimde daha çok zevk alıyorum
Ailemle birlikte yemek yemek
Arkim olmalı ki midesini bulanırıym ❤
eve tyok
Tek başına yemek yenmiyor. Tek başına olunca insanın yemek yeme isteği olmuyor. Bir de yemek yerken dizi, film izlemek çok güzel oluyor
Kankalarimla☺️🥰
ailem yom sevgilim yom arkadas doat da yok mecburen tek basima yiyorum
Tek başıma en sevdiğim diziyi veya filmi izlerken yemek yemek harika bişey
Cocuklarla yemek yemek çok zevkli
Tanidigim sevdigim insanlarla
Kendi başıma ve kısmetse olur izleyerek mümkünse😂
Kendim yerken daha iyi
Tek başıma olmaya alıştım
Tek başıma yemek 💜💜💜🌻🌻🌻
Sohbetsiz bir yemeğin tuzu eksiktir.
Tek başıma ya da sevdiğim biriyle..
genel olarak yalnizken bişi yaparsam sıkılırım
Sevdiklerimle daha zevkli
kendi basima
Tek başıma..
Tek yaa
Birileriyle
biriyle yemek
Kendi başıma
birlikte tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?