Kız arkadaşınızla kavgalı bile olsanız doğum gününü güzel bir şekilde kutlar mıısınız?

Erkek arkadaşımla aramızda sorunlar vardı son bir hafta başka bir şehre gittim sürekli mesajlaştık ama telefonda konuşamadık o da onu ihmal ettiğimi düşündü özür dilememe durumu anlatmama rağmen küslüğünü devam ettiriyor. Bugün doğum günümdü ve aynen şu şekilde kutladı: Ayşe doğum gününn kutlu olsunn, mutlu huzurlu sağlıklı yıllar geçirmen dileğiyle iyi ki varsınn 😊

Bir buçuk senelik sevgilimin yazdığı mesaj kutlamada yapmayacak sanırım kpss ye girdi bugün ama akşam saatleri için bir şey söylemedi sevgisi mi bitti soğudu mu benden acaba doğum günüme çok özensiz davrandı

Kız arkadaşınızla kavgalı bile olsanız doğum gününü güzel bir şekilde kutlar mıısınız?
Cevapla