Ayrılık aşamasını atlatamıyorum ruhum daralıyor ne yapmam lazım?

Bir anda bitince neye uğradığımı şaşırdım içim o kadar acıyor ki geceleri uyuyamıyorum çalışmam gereken dersler var çalışamıyorum sanki hâlâ eksik bir şeyler var en acısı da bitirirken sanki aylarca konuşmuş iki insan değil de yabanciymisiz gibi davrannmasiydi en acısı da ayrılmak için bahane bulul yalan yanlış şeyler söylemesiydi ona tekrar yazamam çünkü zaten bir kere yazdım ve baktım ki istemiyor o soğuk tavrı beni hepten yaraladı ben kimseyi böyle dimdizlak bırakmadım gel bilet alayım dedim kabul 3tmedi madem sevmiyordun niye muş gibi yaptın 😔
Ayrılık aşamasını atlatamıyorum ruhum daralıyor ne yapmam lazım?
Cevapla