Flörtleştiğim çocuğa karşı takıntı mı oluşturdum yoksa hoşlanıyor muyum?

Flörtleştiğim çocuğa karşı takıntı mı oluşturdum yoksa hoşlanıyor muyum anlamıyorum. İlk başta bir şey hissetmiyordum hala da ne hissettigimi anlamıyorum. Flörtle konuşurken biraz umursamaz davranmaya başladı ben de biraz soğuk yaptım ve sinirle konuşmak istemediğimi söyledim o sadece peki yazdi ve konuşmayı bıraktık. Bir haftadır konuşmuyoruz ama saçma bir şekilde profiline girip bakıyorum takip ettiklerine göz gezdiriyorum. Sizce neden böyle davranıyorum? Neden sadece peki yazdı ki beni hiç mi umursamadı? Uff yaa ne kadar sinir bozucu bir durum...
Flörtleştiğim çocuğa karşı takıntı mı oluşturdum yoksa hoşlanıyor muyum?
Cevapla