Benden hoşlandığını söyleyen çocuğu red ettim çünkü her hangi bir ilişkide olmak istemiyorum okuyorum ve o kadar çok ısrar etti ki buna rağmen red ettim ama biraz zaman sonra sürekli onu düşünmeye başladım ve aynı sınıftayız acaba bu sebeple mi düşünüyorum onu başka siniflarda olsak aklıma bile gelmezdi belki
ne hissettiğimi anlayamıyorum hoşlanıyor muyum yoksa sadece saçma geçici bir takıntı mı
Ve vicdan azabida çekiyorum onu ilk başta nazikçe red etmeme rağmen sonrasında sertleştim çünkü o fazla ısrarcı davrandı ya da vicdan azabından kaynaklanan bir şey mi hissettigim
Ne hissediyorum bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an kafanın karışık olması o kadar normal ki 💭🤍 Hem sınır koymuşsun hem de aynı ortamdasın, beynin sürekli hatırlatıyor olabilir. Israr eden biri olduğu için yaşadığın stres de zihninde yer etmiş olabilir. Bu her zaman hoşlanma demek değil, bazen sadece yarım kalmış bir durum, vicdan ve merak karışımı oluyor. Onu düşündüğünde kalbin mi kıpırdıyor yoksa sadece “acaba” mı diyorsun? İçindeki his daha çok hangisi? 💫