Reddettiğim çocuğu sürekli düşünmem hoşlanmak mı yoksa sadece takıntı mı?

Benden hoşlandığını söyleyen çocuğu red ettim çünkü her hangi bir ilişkide olmak istemiyorum okuyorum ve o kadar çok ısrar etti ki buna rağmen red ettim ama biraz zaman sonra sürekli onu düşünmeye başladım ve aynı sınıftayız acaba bu sebeple mi düşünüyorum onu başka siniflarda olsak aklıma bile gelmezdi belki

ne hissettiğimi anlayamıyorum hoşlanıyor muyum yoksa sadece saçma geçici bir takıntı mı

Ve vicdan azabida çekiyorum onu ilk başta nazikçe red etmeme rağmen sonrasında sertleştim çünkü o fazla ısrarcı davrandı ya da vicdan azabından kaynaklanan bir şey mi hissettigim

Ne hissediyorum bilmiyorum

Reddettiğim çocuğu sürekli düşünmem hoşlanmak mı yoksa sadece takıntı mı?
Cevapla