İlk görüşmemiz mükemmel geçti fakat sonrasında erkek arkadaşım aramadı. Sebebi ne olabilir?

Biriyle tanıştık aramızda 20 yaş var , Sahil kenarinda güzel elit bir mekana gittik çok güzel zaman geçirdik benimle hiç sıkılmadığını çok eğlendigini söyledi. İlerisi için planlar yaptı başka bir zamanda da seni şuraya götürürüm buraları gezeriz gibi.. yani samimi ilgiliydi. Neyse arabayla bıraktı beni arabadan inerken sabah günaydın mesajını bekliyorum dedi. Bende sadece gülümsedim. evime giderken yolda aradı eve vardığında ararsın dedi bende tamam dedim eve girdiğimde ben geldim diye aradım o da tamam kendine dikkat et görüşürüz dedi kapadık.. sabah ben günaydın mesajı atmadım su saat oldu ondan da bir adım gelmedi. Sebebi ne olabilir sizce? Yazdığında ne tepki vermeliyim. Bu arada kendisi evli açılmış bir davası var..

Güncellemeler
+1 yıl
Oha şu an yazdı. 😀😀😀 Sessizlik yazmış. Ne yazıyım skdjdj
Güncellemeler
+1 yıl
Karısıyla resim attı arkadaşlar skskskkskskskdkdksm
İlk görüşmemiz mükemmel geçti fakat sonrasında erkek arkadaşım aramadı. Sebebi ne olabilir?
Cevapla