Aslında olay bu değil. Kadınlar duruşu olan erkekleri sever. Herkese iyi değil, ona iyi olanı sever. Kararlı mert insanları severler. İyi erkekleri istemezler diye bir şey yok.
Beni şahsen tanıyan herkes mevlana mısın sen adam. Bu nasıl bir karakter nasıl bir sevgi der. Kimi sevsem evlenmek ister. O yüzden artık kimseyle çıkmıyorum 😂
Kadınların genel tercihi iyi ya da kötü erkek değil, yetişkin ve yeterli olabilen erkektir her zaman, her yönde. Bir erkek, duygusuz olabilir ama mantıksızsa, etkin iletişim dili, kıvrak zekâ ve baskın karakterden yoksunsa eğer, o erkek iyi kalpli de olsa kötü birisi de olsa kadınların gözünde sadece arkadaş/kanka olarak kalır.