Şöyleki kötülerin vereceği eziyet çok fazla olup acı sosu bol olacağından tercih ederler ayrıca kişiliğini değiştirebileceğinide inanırlar oysa bu arkasına sığındıkları bir cümle. İyinin verecei acı sos ise çok az olacağından tercih etmezler, güçlü olamayacığna kesinlikle inandıklarından böyle tabikli. Bunları yapan kadınlar çok fazla hepsi değil tabikide lütfen kızmayn gerçek bu çünkü.
Ağacın dalındaki elmayla yere düşen elma aynı gözle mi görüyoruz yere düşen kolay basitleşmiş hemen elde edebilirsin ama dalda olan bir elma öyle mi belki araca çıkman gerekicek mücadele etmen gerekicek onu almak için durum çok basit aslında
Çünkü :) kadınlar zoru sever çok düşünür çok inceler sonuç da elinde kalır bütün Ümit ettiği şeyler kadın sürekli tolera eder bir de bırakmaz öyle kolay duygusal bir bağ kurar bulunmaz hint kumaşı gibi değer verir ondan o erkek de beni bırakmaz bu kız der ağzına sıçar bir de şimdi kızlar göz kırpsa yanına gidiyor bu da erkeğe artı üzerine artı katıyor 😴
Ulaşılması zor olana ulaşmayı denerken çektiği bütün üzüntü ve acıyı aşk olarak düşünüyorlar çünkü. Daha doğrusu ulaşmak için verdiği onca emeği bir anda silip atamayacağından daha çok bağlanıyor insan. Ulaşılması kolay olanlarla da anlaşmak kolay olduğunu için böyle şeyler hissedilmeden arkadaş olup konuşabilindiğindendir bence
Aşık oldugun kisiyi secemiyorsun vs diyorlar lakin birinin ne oldugunu bile bile konusmaya devam ediyorsan sonra vay ben asik oldum elimde degilde demeyeceksin. Kötü erkeklere asik olduklarini düşünmüyorum yani acmak gerekirse erkek basta kendini iyi tanitiyor güllüm ballım zamanla kötü davranmaya başlıyor. Aslında kadin o kötü kisiyi degil ilk konustugu kisiye asik lakin bunu anlamıyor.
Çünkü geri z ekalılar tanrı yaratırken beyin kısmından alıp güzelliklerine vermiş. Gerçekten seven sevilmeyi hak edenleri sevmezler serseri peşinden koşarlar sonra tecavüze uğrayıp öldürülürler.
On yargi En temel etken bunda Hayatta tum yolculuklar anlamakla baslar Ruha bedene akla vicdana hitap etmekle devam eder Yüzyıllardır bu boyledir Mesala ben milyonlarca gonule dokundum 15 yaşında bir ınsana ilik vererek onu hayata yaşama baglayan Kizilaya yaptığı faal bağışları ile plaket almış bir insanim Afrikada suya hasret ınsanlar adına su kuyusu acmis bir insanim Ickim sigaram kahvehane kültürüm yok Kabugundan çıkıp kabuğuna ıhanet etmeyen Atasini büyüğünü küçüğünü bilen saygili bir insanim Ego Kin nefret kitabimda asla Yok Kadina yönelik şiddet ve kötü muamele davalarina katilmiş o Insanlarin mezarlarini ziyaret etmis Tabutlarina el vermis insanim Okuyan irdeyeyen aydin cagdas Atatürkçü sosyalist devrimci bir insanım kaldiki Butun bunlara rağmen kalbim bomboş Ne diyeyim artik
Ya Para gücü : Para, Pul, Yetki, Makam, Mal, Varlık, ...
Ya Vücut / Beden Gücü : Kaslı, Güçlü, Kavgalarda galip, ...
Ya da Zeka Gücü : Zeki, Düşünceli, Mantıklı, Sakin, ...
Kimisi hayatının geriye kalan kısmını sevmediği insanla varlık içinde geçirmek ister. Kimisi kendini her zaman yanında güvende hissedeceği bir erkek ister. Kimisi de zaten varlıklı olduğundan sadece zeki ve düşünceli erkek arar 😏
Merhaba, Kimsenin kimseye aşık olduğu dost olduğu yok ki! 😅
Bunlar hep laf söz, boş, icraat sıfır! 😅
Günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor. İnsanlar menfaatçi ve çıkarcı menfaat dünyası dost olamaz, olmaz! 😅
Bu sadece kadınlar için geçerli değil, erkekler de acımasız, güzel ve 'bacım (!)' diye tabir edilen kadınlara aşık olurlar. Fakat iyi niyetlileri ile evlenirler. İnsanlara her zaman imkansız olanlar daha fazla çekici gelmiştir. Hatta hayatta her şeyi anında elde edenler bu yüzden hayattan sıkıldıkları belirtilir. Bunun hakkında bir araştırma vardı. İnternette biraz araştırırsanız bulabilirsiniz.
Kadinlar, hep zor erkegin peşindedirler. Onlara göre zor erkek, efendi ve iyi olan erkek değil kötü çocuk olarak gördüğü pic erkektir. Fakat kadınların en fena asik oldugu erkek, pic erkekler değildir, kısmen efendi kısmen de pic erkek olma özelliklerini ihtiva eden ve liderlik özelliklerini taşıyan psikopat omega erkeklerdir. Tecrübeyle sabittir, vesselam.
Bilinçaltıyla alakalı bence. Onların testesteron oranı daha yüksek ve bu kadını kendine daha çok çekiyor. Sakin sessiz kişilerin genelde testesteron oranları düşük olur. Bu da kişiyi daha az çekici yapar. Bence bu
Bunu size ben sorsaydım yerin dibine sokardınız beni.. sorunuzda linç eder küfür hakaret etmez engelemez bişey yapmazdınız siz öyle bir kadın değilsiniz birine sordum hala pişmanım sana sormam korkma güzel insan :)
Adrenalin ve bilinmeyeni istemek ruhunuzda var. Ancak aydınlanma pamuk ile patlayınca hepiniz neden diyorsunuz ama artık emek sarfedilmiş oluyor boşyere...
Cunku piç fırlama özgüveni olan erkeklerden hoslanıyorlar. Düzgün erkekleri cogu hosladıgı kıza bile acılamaz hep yanında olmaya calısır sonra bı bakmıs kız kendısını kanka yapmıs kendıne 😊
Kadınlar duyguları ile sevgili, akılları ile dost seçerler. Bu sebeple kendilerini ağlatanlar sevgilileri, anlayanlar dostları olur.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Anneleri Havvadır, Cennetten kovdurtan, Teyzeleri Hinddir, Kalp söküp yiyen, Ablaları Hürrem, Osmanlıyı yıktıran, Kendileri şeytandır zulmetmeye doymayan... Kadınların pice geyşa, efendiye düşman olması için tüm bunlar yeter de artar bile...
aslında o aşk değildir, o aşk sanılan şey aslında karşı tarafın bizi yeterince sevmediğini düşündüğümüzde beğeni ve ilgi ihtiyacı veya kaygısı artık neyse bundan kaynaklanan üzüntü. onun sizi sevdiğini düşündüğünüzde tam anlamıyla emin olduğunuzda bakın bu hüzün ve kaygıda kaybolacak. aşık olmadığınızı anlayacaksınız
işte şimdi akılsızlık diyeceğim gelecek tepkilerden çekiniyorum. bununla ilgili sözlerde gelmiyor değil aklıma saçı uzun aklı kısa ya davulcu ya zurnacı benzeri deyimler de var sanki TDK da şaka bir yana bu işler kısmet ama iyilere gelip ağlamanız yok mu işte o çok sinir bozucu
Vallaha kimisi erkeğin cüzdanına kimisi yüreğine kimisi sırf fitnıs yapmış diye kaslarına yaninanlicagın kimi aka kimi... Ya aşık oluyor kadın milleti iste