Sırf deneme için Instagram'da 2 tane hesap açtım; birinde aşırı umursamaz, küfürbaz, çapkın ve vıcık hareketler yaptım. Diğerinde ise son derece beyefendi, nazik, teşekkür etmesini ve özür dilemesini bilen, saygılı bir erkek gibi davrandım... Ve gözlemlerimden şunu aktarabilirim:
Kadınlar, kibar erkeklere son derece saygı duyuyorlar ama bunu gerçekten saygı duyulmayı hak ettiği için mi yoksa toplum nezdinde yobaz görünmemek için mi yapıyorlar, emin değilim! Ancak söylemeliyim ki: Hiçbirisi de kibar erkekle aşk düşünmedi; sadece saygı duydu.
Diğer kekovari erkek halime ise DM'de öyle hikayeler anlattılar ki.. gruptaki kızla, Dm'deki kız aynı olamaz.. aklınız durur..
Yani kadınlar, kibar erkeklere - zorunlu da olsa - saygı duyarken, keko erkeklerle bütün meseleleri konuşacak kadar samimi olabiliyorlar.
Peki, neden? Neden kötü erkeklere bu kadar bağlılar? Onları özgür kıldıkları için mi? Şey gibi mi düşünüyorlar: Ne de olsa bu da kötü, o yüzden rahat davranabilirim ama kibar erkeğe öyle davranırsam beni basit görür.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer