Kadınlar neden iyi erkekler dururken kötü erkeklerle sevgili olurlar?

Sırf deneme için Instagram'da 2 tane hesap açtım; birinde aşırı umursamaz, küfürbaz, çapkın ve vıcık hareketler yaptım. Diğerinde ise son derece beyefendi, nazik, teşekkür etmesini ve özür dilemesini bilen, saygılı bir erkek gibi davrandım... Ve gözlemlerimden şunu aktarabilirim:

Kadınlar, kibar erkeklere son derece saygı duyuyorlar ama bunu gerçekten saygı duyulmayı hak ettiği için mi yoksa toplum nezdinde yobaz görünmemek için mi yapıyorlar, emin değilim! Ancak söylemeliyim ki: Hiçbirisi de kibar erkekle aşk düşünmedi; sadece saygı duydu.

Diğer kekovari erkek halime ise DM'de öyle hikayeler anlattılar ki.. gruptaki kızla, Dm'deki kız aynı olamaz.. aklınız durur..

Yani kadınlar, kibar erkeklere - zorunlu da olsa - saygı duyarken, keko erkeklerle bütün meseleleri konuşacak kadar samimi olabiliyorlar.

Peki, neden? Neden kötü erkeklere bu kadar bağlılar? Onları özgür kıldıkları için mi? Şey gibi mi düşünüyorlar: Ne de olsa bu da kötü, o yüzden rahat davranabilirim ama kibar erkeğe öyle davranırsam beni basit görür.

Kadınlar neden iyi erkekler dururken kötü erkeklerle sevgili olurlar?
Cevapla